31 marca 2017

BaByliss - szczotka prostująca!

Hej kochani!!

Jak już zapewne część z Was wie z Instagrama, zostałam Ambasadorką firmy Babyliss!
I przyznaję - bardzo się cieszę, że zostałam wybrana do reprezentowania firmy oraz testowania ich produktów.



Przez następne kilka tygodni będę testowała NOWOŚĆ - a mianowicie Szczotkę prostującą Babyliss Paris HSB100E!
Jestem bardzo podekscytowana i zadowolona, że akurat tego typu produkt przypadł na mnie, ponieważ jak zapewne dobrze wiecie mam włosy bardzo długie i nie zawsze układają się one tak jak bym chciała. Szczotka zapowiada się na prawdę dobrze i możliwe, że będzie dla mnie lepszym rozwiązaniem niż prostownica.
Szczotka przyszła do mnie kurierem pięknie zapakowana i zabezpieczona :)
Na początek kilka słów o samym produkcie :
dokładnie jest to model : HSB100E
szczotka posiada jonizację
składa się ze 126 ząbków
i posiada powłokę ceramiczną
na rączce mamy wskaźnik LED
oraz 3 możliwości wyboru temperatury (160 , 180 i 200 stopni)
szczotka posiada obrotowy kabel
równomiernie rozkłada ciepło
i nadaje się do wszystkich rodzajów włosów
dodatkowo w zestawie dostajemy matę termoizolacyjną

nie chcę jej tu opisywać zbyt szczegółowo, ponieważ muszę ją trochę poużywać i wtedy na pewno pojawi się recenzja na jej temat !
Dlatego też śledźcie uważnie mój profil na blogu oraz istagramie - aby być na bieżąco!
BUZIAKI!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**