30 marca 2017

RECENZJA ! Bielenda MAKE-UP ACADEMIE PEARL BASE

Hej kochani!

Zapraszam Was dziś na kolejną recenzję, już zapewne dobrze znanego produktu z firmy Bielenda. Jak tylko ten produkt wszedł na rynek, polskie blogerki i vlogerki zasypały nas recenzjami na temat Perłowych Baz pod makijaż.
Z racji ogromnej ilość pozytywnych opinii postanowiłam kupić jedną dla siebie i sprawdzić czy rzeczywiście jest się czym zachwycać. 
Cena: 29,99 zł za 30g (rossmann)
Zacznę standardowo od tego co zapewnia nam producent:


RÓŻOWA PERŁA wizualnie poprawia wygląd i koloryt naskórka, delikatnie go rozświetla i nadaje cerze promiennego dziewczęcego blasku.
Błyszczące pigmenty rozświetlające tworzą na skórze subtelną  mgiełkę, która daje dyskretny i naturalny efekt zrelaksowanej i zadbanej skóry, a twarz odzyskuje piękny wygląd.
Produkt można stosować jako bazę pod makijaż (wówczas w przypadku cery normalnej nie ma potrzeby stosowania kremu nawilżającego), ale także jako produkt do samodzielnego stosowania na dzień. Jeśli zależy Ci na efektownym, ale subtelnym połysku, bazę możemy połączyć z ulubionym podkładem i rozprowadzić równomiernie na twarzy opuszkami palców.


Jak jest na prawdę:
Opakowanie - ładne szklane, z pompką. Perełki ładnie się prezentują.
Zapach - delikatny, ale praktycznie nie wyczuwalny.
Aplikacja - po naciśnięciu pompki perełki razem z żelem są zmiksowane i wychodzi nam żelowej konsystencji masa, która jest bardzo delikatna. Miło aplikuje się ją na twarz. Mam od razu uczucie nawilżenia i delikatnego chłodzenia skóry. Spokojnie jedna pompka wystarczy na pokrycie całej twarzy.
Działanie - no i tu zaczynają się schody. Ogólnie działanie produktu nie jest złe!
Skóra jest nawilżona, nie lepi się i baza dobrze nadaje się pod makijaż. Ale nie zauważyłam efektu WOW. Baza ma poprawiać koloryt skóry - używałam ją przez kilka tygodni  tak jak zaleca producent, czyli i pod makijaż i samodzielnie w celu nawilżenia i odświeżenia skóry. W miejscach, w których mam zaróżowienia skóry tak jak one były tak są nadal. Skóra nie świeci się ani nie widzę efektu blasku. Podczas aplikacji czuć nawilżenie i chłód ale jak baza się wchłonie to mam wrażenie jakbym nic na twarz nie nakładała. Więc stwierdzam że ten efekt jest chwilowy.
Produkt został nazwany bazą i owszem nadaje się pod makijaż. Podkład się na nim nie waży, nie rozmazuje. Ale sam produkt nie wydłuża utrzymywania się makijażu.
Więc jeśli mam być szczera mam co do niego mieszane uczucia. Zły nie jest bo efekt nawilżenia jest fajny i delikatny, ale poza tym nic więcej nie zauważyłam.
Podsumowując:
+ ładne opakowanie
+ wygodne dozowanie pompką
+ efekt nawilżenia
+ nadaje się pod makijaż

- nie wyrównuje kolorytu
- nie przedłuża trwałości makijażu
- prócz efektu chwilowego nawilżenia nie widzę wielkiego działania.

Ogólne ocena 2/5
Produkt jest przyjemny w używaniu, efekt nawilżenia i chłodzenia rano jest przyjemny. Aczkolwiek prócz tego nie widzę szczególnego działania ani efektu wyrównania kolorytu.
Raczej nie kupię go ponownie.


3 komentarze:

  1. Szkoda że się nie sprawdził a miałam go zakupić :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Opinie zawsze będą różne ;) Może kiedyś na niego sie skusze tak z ciekawości :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kuszą mnie te perełki
    patrzalam na nie ostatnio w Rossmanie

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**