16 marca 2017

RECENZJA! Collection 2000 Lasting Perfection - Light

Hej kochani!

Witam Was w kolejnej recenzji na moim blogu. Dzisiaj kilka słów o chyba już każdemu dobrze znanym korektorze z Collection 2000 Lasting Perfection.
Nie wiem dlaczego dopiero teraz siadam, żeby napisać recenzję tego produktu, skoro jest on w mojej kosmetyczce już od kilku lat i to już kolejne jego opakowanie.
No ale jak to mówią, lepiej późno niż wcale ;D

Zacznijmy zatem od słów od producenta:
Korektor kryjący przebarwienia, niedoskonałości oraz inne wady skórne do 16h. Doskonale kryje, a przy tym nie jest ciężki, świetnie sprawdza się do tuszowania wszelkiego rodzaju niedoskonałości. Nadaje się do maskowania zarówno cieni pod oczami jak i wyprysków i innych niedoskonałości.

Cena:4,19 funta czyli ok 20 zł za 2 g
Jak jest naprawdę?
Korektor mimo, iż nie ma szerokiej gamy kolorystycznej jest na tyle dobrze dobrany że pasuje do wielu odcieni skóry. Mój odcień to 01 Fair, czyli najjaśniejszy i idealnie sprawdza się dla baldzioszków takich jak ja.

Krycie: faktycznie jest to korektor dobrze kryjący. Dodatkowo krycie można budować, dlatego przy jednej warstwie nie zrobimy sobie efektu maski a na tym mi zależało przy jego zakupie.
Po dłuższym stosowaniu i zużyciu kilku pojemników korektora mogę śmiało stwierdzić, że nie jest on za ciężki dla skóry pod oczami. Od razu na wstępie zaznaczę, że do najlżejszych też nie należy. Jeśli ktoś ma duże zmarszczki w okolicy oczu, to może się on w nich zbierać, ale za to mniejsze ładnie zamaskuje. Co myślę w tym najważniejsze nie przesusza okolic oka.
Nigdy nie miałam go na twarzy 16 godzin, ale tak jak rano zrobię makijaż o 7 rano tak spokojnie do tej 18 czuję się dobrze i świeżo.
Podsumowując:
+ dobre krycie
+ lekka formuła
+ nie wysusza okolic pod oczami
+ przystępna cena
+ wydajny

- nie dostępny w Polsce

Swach dla porównania Lasting Perfection (lewa) i Cartice Liquide Camouflage (prawa)
Ocena: 4,5/5 

Podsumowując jestem z niego bardzo zadowolona. Nawet nie jestem już w stanie stwierdzić które to moje opakowanie ale od kliku dobrych lat używam właśnie tego korektora i spisuje się na prawdę bardzo dobrze. Zwłaszcza za taką cenę!
Dajcie mi koniecznie znać, czy miałyście już ten korektor w swoim posiadaniu i co o nim sądzicie.

W następnym poście będzie kilka słów o korektorze z Catrice, który zaprezentowałam Wam do porównania wyżej :)
BUZIAKI!!

2 komentarze:

  1. Kiedyś go używałam ale obecnie wydaje mi sie nazbyt ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym go spróbowała, bo szukam czegoś dobrego, dlatego wielka szkoda, że nie jest u nas dostępny :(

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**