02 kwietnia 2017

FASHION! Ubierz się modnie za małe pieniądze

Hej kochani!

Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem modowym. Bardzo często chcemy dobrze wyglądać, mieć sporo ciuchów, duży wybór no i przy okazji podążamy za modą. Niestety w większości sklepów nowe kolekcje nie ukrywajmy ale mają zawyżoną cenę, a nie chcemy kupić dwóch bluzek i zapłacić za nie 200zł.
Dlatego dziś kolejny temat sklepów internetowych.. czy warto robić zakupy przez internet? Według mnie warto! Przede wszystkim mamy ogromny wybór, co daje nam możliwość dopasowania do swojego stylu i różnorodności. Po wiemy, że jak coś jest modne i kupimy to nie w standardowej sieciówce to idąc do parku na spacer, na uczenie itd nie będziemy miały ataku klonów.
Ostatnio wspominałam Wam, że spodobał mi się sklep SheIn. Wiem, że wiele blogerek i vlogerek o nim mówiła już wcześniej ale ja odkryłam go stosunkowo niedawno. Wiele osób mówiło, że jest to chiński sklep - ale kiedy wchodzimy na ich stronie w zakładkę "o nas" możemy zobaczyć informację, że powstał on w New Jersey. Firma rozrosła się na tyle, że działa teraz na skalę międzynarodową i wysyłka jest możliwa już do 80 krajów świata w tym do polski.
Dziś chciałabym pokazać Wam co mi się spodobało z tego sklepu. Wybór jest na prawdę ogromny, dodatkowo bardzo często są jakieś zniżki czy kody promocyjne. Zamawiając więcej rzeczy możemy zyskać darmową przesyłkę lub na przykład dostać bon na następne zakupy. Co uważam na pewno zachęca do skorzystania ze strony.
Pamiętajmy, że towar ze stanów troszkę będzie do nas szedł. Ja proponuję robić większe zakupy np z mamą czy koleżankami - to na pewno się bardziej opłaci :)

Na pierwszy ogień pójdą koszule i t-shirty:
Jasno niebieska koszula z pięknymi wycięciami na ramionach
niebieska wzorzysta koszula z wycięciami na ramionach 
Granatowa koszula z wycięciami na ramionach 
Szary T-shirt z napisami
 Grey Letter Print Ripped T-shirt
szara bluzka z wycięciami na rękawach
 Heather Grey Cold Shoulder Ladder Cutout Sleeve T-shirt
Sukienki latem to mój absolutny must have! Na stronie jest ich tak ogromny wybór, że nie byłam w stanie obejrzeć wszystkich :D ale wybrałam kilka wyjściowych i kilka na letnie dni
czarna długa sukienka z  haftowanymi kwiatami 
czarna krótka sukienka z  haftowanymi kwiatami 
burgundowa elegancka sukienka 
czarna elegancka sukienka z prześwitami 
Biała letnia sukienka z wycięciami na ramionach  
luźna szara sukienka z wycięciami na ramionach  
sukienka/tunika butelkowa zieleń  
różowa sukienka z rękawkami do łokcia
jasno różowa tunika z wzorem na plecach  
Jak lato to nie może zabraknąć strojów kąpielowych! Nie wiem jak Wy ale ja co roku kupuję nowy strój kąpielowy. Nie mam pojęcia dlaczego, bo te z poprzednich sezonów również używam, ale nowe zwory i kroje są zawsze bardzo interesujące.
kolorowy strój kąpielowy z majtkami z wysokim stanem  
wzorzysty strój kąpielowy  
czarny strój kąpielowy  
Na koniec zostawiłam okrycia wierzchnie. Powiem Wam szczerze że wybór kurte, płaszczyków, bluz, ramonesek itd jest ogromny. Mało tego dostępne wzory są modne i na prawdę dobrze wyglądają.
jasnoniebieski płaszczyk letni  
kurtka jeansowa z wyciętymi plecami  
parka z naszywkami - khaki  
szara kurtka  
kurta jeansowa 

Słowem podsumowania. Na pewno zamówię sobie kilka rzeczy z tego sklepu. Same ciuchy wyglądają kusząco ale ceny większości z nich też są super.
Duży plus i to jest coś o czym Wam wspominałam wcześniej jest na SheIn to, że kupujący wystawiają opinie i wrzucają zdjęcia danego produktu. Dzięki temu możemy zobaczyć jak dana rzecz wygląda na prawdę :)
BUZIAKI

2 komentarze:

  1. Na Internecie kupuje często ubranka dla dzieci , dla siebie rzadko kupuje z netu.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię SheIn, faktycznie ich ubrania są oryginalne i ceny również nie odstraszają :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**