04 kwietnia 2017

Nowości w kosmetyczce

Hej kochani!

Zapraszam Was na kolejny post z Nowościami kosmetycznymi! Jeśli śledzicie mnie na Instagramie to jesteście na bieżąco z moimi zakupami. Niektóre są większe inne mniejsze. Ale nazbierało mi się trochę produktów i czas je Wam tu przedstawić :)
 Zacznę od kolorówki. Tu nie przybyło bardzo dużo produktów, ale na pewno kupiłam kilka rzeczy nad których zakupem zastanawiałam się od długiego czasu:
Do ust płynne pomadki od Delia oraz płynne pomadki od Too Faced
 Paletka, nad którą myślałam najdłużej ze względu na wybór kolorystyczny ale wkońcu decyzja zapadła Naked 3 oraz podkład Maybelline Dream Matte Mouse
Odżywka do włosów Biovax  z keratyną i jedwabiem
 Dwie maski od L'Oreal czysta glinka wersja czarna i czerwona
 Również do pielęgnacji twarzy
Tonik różany Evree i żel do mycia twarzy od Elizabeth Grant z witaminą C
 I na koniec odżywka do rzęs L'Biotica oraz olejek Nutri Gold od L'Oreal
Jestem już w trakcie testowania części z tych produktów. Za niedługo na pewno pojawią się recenzje i moje opinie!
Jeśli miałyście, któryś z tych produktów to koniecznie dajcie mi znać co sądzicie!
BUZIAKI!!

5 komentarzy:

  1. Ja właśnie zastanawiam się nad zakupem tego toniku z Evree <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim marzeniem jest paletka naked <3
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohoho, ile cudeniek :) Ja sama najbardziej zastanawiam się nad maseczkami z L'Oreala, więc daj znać jak się sprawdziły ;*

    Buziaki,
    panikosmetyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory pomadek ładne ,ale do matów chyba się nie przekonam ;) Z loreala mam maskę detox i dobrze sie spisuje.

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**