08 kwietnia 2017

Porównanie - błyszczyki Eveline i La Luxe Paris

Hej kochani!!

Witam Was w NOWEJ SERII na blogu!
Dużo ostatnio się dzieje w polskich drogeriach. W szafach z kosmetykami możemy zobaczyć coraz więcej nowości ale też jakby się przyjrzeć możemy zobaczyć, że część produktów jest do siebie bardzo podobna.
Robiąc porządki w mojej toaletce znalazłam kilka takich produktów a mam zamiar zaopatrzyć się w jeszcze więcej, bo możliwe że powstanie seria z tańszymi odpowiednikami drogich i wysoko półkowych kosmetyków.
Dziś zacznę od dwóch błyszczyków, z których jakby zdjąć napisy z opakowań to nie byłabym w stanie rozróżnić który jest który.
Mowa o:
EVELINE COSMETICS LOVERS Ultra Shine Lipgloss 
Pojemność: 7,5 ml
Cena: 14,59 zł
LA LUXE PARIS Błyszczyk 3D Colour Fix Lip Gloss
Pojemność: 7,5 ml
Cena: 8 zł
Zacznę od opakowania - krótko mówiąc jest identyczne, jedyne co różnią się napisy, ale nawet etykieta z tyłu jest wykonana w taki sam sposób
Kolorystyka - każda z firm ma do wyboru sporą gamę kolorystyczną
Oba błyszczyki jako główne zadanie mają nadać ustom soczysty i wręcz lustrzany blask.
Krycie - w obu przypadkach jest podobne, ale gdybym miała wybierać, to powiedziałabym że Eveline jest trochę bardziej kryjące
Lepienie się - oba niestety lepią się OKROPNIE
 
Blask - oba błyszczyki dają ładny i wydaje mi się bardzo zbliżony do siebie połysk
Zapach - Eveline ( ładny delikatny) La Luxe (słodki, trochę jak guma balonowa)
Aplikatory - są takie same
Dodatkowe składniki -  Eveline zawiera Olejek Arganowy, który ma dodatkowo nawilżać usta
Wysuszenie ust - mimo tego, że Eveline posiada olejek arganowy, to mam wrażenie że oba te produkty delikatnie zastygają na ustach. Aczkolwiek nie zauważyłam dużego przesuszenia. Trochę większe w przypadku produktu z La luxe
Trwałość - trwałość obu jest zaskakująco dobra, ale z racji tego, że są to błyszczyki - odbijają się na szklance i podczas jedzenia je również zjadamy
Ścieranie - równomierne w obu przypadkach
Podsumowując - oba produkty są bardzo zbliżone do siebie. Gdybym jednak miała wybrać i wskazać jeden z nich, który się lepiej spisuje - powiedziałabym że wybór pada na błyszczyk z Eveline. 
A Wy, który byście wybrały?
Dajcie mi koniecznie znać! 
BUZIAKI 

1 komentarz:

  1. Oba błyszczyki produkuje ta sama firma. Błyszczyki eveline towarzyszyły mi na początku ''drogi makijazowej'' ;) Mam do nich sentyment:)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**