22 kwietnia 2017

RECENZJA!! BaByliss Paris HSB100E szczotka prostująca

Hej kochani!!

Zapraszam Was dziś na recenzję nowości od firmy Babyliss Paris! Jak widzicie po tytule dzisiaj głównym tematem jest SZCZOTKA PROSTUJĄCA do włosów.
Szczotka przyszła do mnie kurierem, bardzo ładnie zapakowana i zabezpieczona:

dokładnie jest to model : HSB100E
szczotka posiada jonizację
składa się ze 126 ząbków
i posiada powłokę ceramiczną
na rączce mamy wskaźnik LED
oraz 3 możliwości wyboru temperatury (160 , 180 i 200 stopni)
szczotka posiada obrotowy kabel
równomiernie rozkłada ciepło
i nadaje się do wszystkich rodzajów włosów
dodatkowo w zestawie dostajemy matę termoizolacyjną

Cena: 259 zł  
Jak jest na prawdę?
Po kilku tygodniach ciągłego używania stwierdzam, że szczotka ta stała się moim Ulubionym produktem do stylizacji włosów!
Jestem zakochana i zachwycona wręcz jej działaniem i efektem jaki pozostawia na głowie.
Zacznę od tego, że obawiałam się że będzie ciężka i po chwili prostowania będzie mnie bolała ręka - a tu proszę szczotka jest lekka, poręczna i dodatkowo ma długi obrotowy kabel, który nie ogranicza moich ruchów.
Szczotka ma 3 stopnie temperatury - ja najczęściej używam 2 , czyli 180 stopni. W zupełności starczy to aby okiełznać moje gęste i grube włosy. Dodatkowo nagrzewa się na prawdę szybko.
Samo rozczesywanie, ząbków jest na prawdę dużo aczkolwiek są one szeroko rozstawione. Można nią bez problemu włosy rozczesać, ja jednak preferuję najpierw rozczesać włosy Tangle Teezerem a dopiero później sięgam po szczotkę. 
Efekt - bo to jest chyba najważniejsze - jestem oczarowane jej działaniem. Włosy po kilku przeczesaniach są proste, nie elektryzują się i nie są obciążone. Bardzo podoba mi się naturalny efekt prostych włosów, bez utraty ich objętości. Coś co na pewno jest super, to to że tą wysoką temperaturą nie działaby bezpośrednio na włosy - tak jak np w przypadku prostownicy, gdzie blaszki prostujące są bardzo ale to bardzo gorące, tu temperatura kumuluje się wewnątrz szczotki i wydostaje przez otwory w ząbkach i podstawie, dzięki czemu włosy się prostują ale nie mają bezpośredniego kontaktu z najbardziej nagrzanymi elementami. 
Czy uzyskamy tym urządzeniem efekt prostownicy? Pisząc efekt prostownicy mam na myśli, efekt całkowicie gładkich, przylegających włosów, często nisko leżących przy nasadzie włosów. Na najwyższym stopniu temperatury - tak. Aczkolwiek ja myślę, że przeznaczenie tego produktu jest uzyskać bardziej naturalnych włosów niż prostych drutów jak w przypadku prostownicy. 
Efekt przed i po <3
Podsumowując:
+ łatwa w użyciu
+ poręczna i lekka
+ szybko się nagrzewa
+ świetnie prostuje włosy
+ dobrze rozczesuje
+ naturalny efekt prostych włosów
+ włosy nie tracą objętości
+ włosy się nie elektryzują

- dla niektórych może być cena, aczkolwiek porównując do cen urządzeń do stylizacji włosów dla mnie jest ona standardowa i warta swojej ceny! 

Kochane zapraszam Was na mój INSTAGRAM, gdzie możecie zobaczyć Filmik z jej użyciem :)
Od kąd ją mam, jest to mój MUST HAVE przy stylizacji włosów.
GORĄCO POLECAM!!

4 komentarze:

  1. Chyba się skuszę na tą szczotkę, Twoje włosy wyglądają imponująco :) zależy mi właśnie na takim efekcie naturalnym a nie mega prostym, bo moje włosy przy mocnym prostowaniu robią się oklapnięte

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest bardzo fajny, nie spodziewałam się, że aż tak to będzie wyglądało, bo faktycznie włosy są proste, może tak jak napisałaś nie są to sztywne druty tylko to wygląda bardzo naturalnie i jak mówisz mniej obciąża włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) od kąd ja mam prostownica jest odłożona na bok!

      Usuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**