14 kwietnia 2017

RECENZJA ! HEAN Colour STAY ON

Hej kochani!
Witam Was w to piątkowe już popołudnie i zapraszam na recenzję cieni do powiek firmy HEAN :)
HEAN Colour STAY ON - nowa nazwa Highdeffinition Trio
Cena: 12,99zł szt
Standardowo zacznę o obietnicy producenta;
Intesywnie napigmentowane, trwałe cienie do powiek.

Trzy kolory w jednym opakowaniu pozwalają na kreatywność w makijażu oka.
 Jak jest na prawdę?
Na początek wspomnę, że (zapewne jak widzicie na zdj) jeden cień niestety mi się skruszył, opakowanie spadło mi z dość dużej wysokości na kafelki, ale na szczęście ucierpiał tylko jeden cień i udało mi się go uratować :)
Ale przejdźmy do tego jak cienie sie spisują. Jak dla mnie bardzo przyjemne w użyciu. Mają bardzo dużą gamę kolorystyczną, więc każdym znajdzie coś dla siebie. Moje ulubione i najczęściej używane trio to zdecydowanie 609. Trio bardzo dobre na wyjazdy. W każdym z zestawów mam jeden cień jasny - rozświetlający, bazowy i ciemny, więc na pewno można stworzyć różne wersje makiajżu.
Opakowanie jest wygodne, zakręcane, plastikowe. Niestety w jendnym opakowaniu nakrętka pękła mi po boku i od dwóch wieczek odkleiła mi się "szybka" ale skleiłam je sobie na kropelke i po problemie.
 Pigmentacje bardzo dobrze odda kolejne zdjęcie. Jedno pociągnięcie palca na cieniu i jedno na dłoni. Jak widzicie kolory są na prawdę wyraziste i tak samo prezentują się na oku. Łatwo się z nimi pracuje. Cienie matowe nie osypują się wcale. Przy trio 609 są cienie perłowe i tu delikatnie osypuje się ciemny brąz - ale tak jest w większości perłowych cieni w paletkach.
Kolory na oku prezentują się na prawdę bardzo ładnie i jestem z nich zadowolona :) Dodatkowo dzięki pigmentacji są wydajne.
Podsumowując:
+ duża gama kolorystyczna
+ dobrze napigmentowane
+ w większości przypadków nie osypują się
+ przystępna cena
+ można stworzyć różne makijaże

- jeśli miałaby, się do czegoś przyczepić to jedynie do opakowania, mogłoby być bardziej trwałe

Ogólna ocena 4/5

Standardowo dajcie mi znać czy miałyście już styczność z cieniami marki HEAN ja mam w swojej kolekcji jeszcze kilka paletek tej Firmy :) Może przybliżę je Wam za jakiś czas,

Pozdrawiam gorąco i udanego weekendu :D

1 komentarz:

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**