26 maja 2017

Kolory na ustach

Hej kochani!

Ostatnio na Instagramie pokazywałam Wam 4 pomadki z firmy Hean w soczystych i pięknych kolorach!
Z racji tego, że dostałam od Was troszkę pytań postanowiłam przygotować post i napisać o nich kilka słów, jak również przedstawić Wam swache!
Pomadki do ust o których mowa to Hean Vitamin Coctail 

Cena: 15,99 zł (sklep hean) 
Bogata odżywcza formuła z witaminami A, E, C i F oraz masłem Shea pielęgnuje i odżywia naskórek ust. Pomadka o przedłużonej trwałości świetnie utrzymuje kolor na ustach, nadaje im delikatny połysk. Idealnie kremowa w aplikacji. Zawiera filtry ochronne UVA i UVB.

Wspominam Wam o nich nie bez przyczyny, ponieważ są na prawdę dobre i godne polecenia. Do wyboru mamy aż 30 kolorów. Pomadki są ładnie napigmentowane i trwałe. Dodatkowo dzięki składnikom min masło shea i witaminom nie wysuszają ust i nie podkreślają suchych skórek. Powiedziałabym że są idealne na lato, ponieważ nasze usta będą wyglądały pięknie i jednocześnie będą wypielęgnowane i nawilżone
Kolory, które posiadam to:
89 Berry shake - przygaszony różowo brzskwiniowy odcień
322 Papaya - nazwałabym ten kolor arbuzowym
64 Carrot  - kolor mówi sam za siebie
323 Wild coral - jest podobny do 89 lesz wpada bardziej w różowe tony
Dajcie mi koniecznie znać, który z kolorów najbardziej przypadł Wam do gustu i co o nich sądzicie!
Ja mam je od dłuższego czasu i często używam!
BUZIAKI

3 komentarze:

  1. O kurcze, ale cudowne kolory! Ta marchewką mnie kusi, mimo że jestem pewna że do mnie by nie pasowała, jest tak super że ciężko się oprzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Marchewka jest bardzo wyrazista, niestety kolor nie dla każdego, bo może żółcić zęby ;)

      Usuń
  2. Ładne kolory. Szczególnie podoba mi się ten róż 1 z dołu :) Mam coś podobnego z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**