18 maja 2017

L'Oreal Paris Maska Czysta Glinka - Detoksykująco-rozświetlająca

Dzień dobry kochane!

Zapraszam Was dziś na recenzję na pewno dobrze Wam znanej maseczki do twarzy z firmy L'Oreal.
Z serii Czysta Glinka mamy dostępne 3 rodzaje maseczek. Ja podczas zakupów zdecydowałam się na dwie. Czarną detoksykująco - rozświetlającą oraz czerwoną, która ma właściwości złuszczające i zwężające pory.
Dziś zapraszam Was do przeczytania recenzji na temat wersji CZARNEJ, ponieważ tą zaczęłam testować jako pierwszą. W kolejnym poście pojawi się moja opinia o Czerwonej maseczce.
Cena regularna: 34,99 zł (rossmann) za 50 ml 
Zacznijmy zatem:
Kilka słów od producenta:

Detoksykująco-rozświetlająca maska Czysta Glinka to produkt, który sprawi, że Twoja cera znów odzyska blask! Dzięki jej natychmiastowemu działaniu, skóra jest oczyszczona z toksyn, staje się zdrowsza i rozświetlona.
Maska zawiera unikalne połączenie 3 mineralnych glinek, które absorbują zanieczyszczenia, pomagają redukować niedoskonałości i zmniejszają ilość wydzielanego sebum.
Formuła wzbogacona jest także o składnik pochodzenia roślinnego - węgiel, znany ze swoich właściwości oczyszczających i absorbujących.
Jak jest na prawdę?
Opakowanie: Samo opakowanie jest bardzo ładne, szklane, dość ciężkie i dobrze zabezpieczone.
Zapach: od razu po otwarciu czuć dość mocny ale za to świeży zapach, troszkę jakby cytrynowy, aczkolwiek nie jest on drażniący.
Konsystencja: jest zbita i gęsta ale dzięki temu dobrze produkt się nakłada na twarz.
Aplikacja:  jest przyjemna i prosta. Dzięki zwartej konsystencji w szybki sposób jesteśmy w stanie pokryć całą twarz. Przy aplikacji od razu też wyczuwalny jest efekt chłodzący. 
 Działanie: przyznaję, że jestem bardzo zadowolona z działania tej maseczki. Nie trzeba jej nakładać w grubej warstwie, żeby efekt był satysfakcjonujący. Maseczkę trzymamy na twarzy ok 10 min, w tym czasie zastyga i staje się jasno szara. Po zmyciu skóra jest gładka i faktycznie dobrze oczyszczona. Pory są oczyszczone i delikatnie zwężone. Coś co mnie bardzo zaskoczyło po zmyciu i osuszeniu twarzy to uczucie świeżości i jedwabista gładkość skóry.
Zmywanie:  wystarczy ciepła woda i dłonie, można bez problemu użyć nawilżonego wacika. Maseczka schodzi bez większych oporów.
Wydajność: coś o czym chcę wspomnieć, gdyż producent zapewnia, że maseczka starczy na 10 aplikacji. Jak najbardziej się zgadam a mam także wrażenie, że na troszkę więcej niż dziesięć. Więc plus za wydajność. 
Podsumowując:
+ ładne opakowanie
+ łatwa aplikacja
+ dobrze oczyszcza skórę
+ odświeża
+ zwęża pory
+ wygładza skórę
+ łatwo się zmywa
+ wydajna
+ 3 rodzaje do wyboru według potrzeb

- dla niektórych może być cena, porównując do maseczek sypkich (do własnego rozrobienia) jest ona wyższa, aczkolwiek na promocji ja ją kupiłam za jakiś 25 zł więc myślę, że jest do zniesienia. 
Ogólna ocena: 5/5 
Jak dla mnie maseczka świetna, wydajna i łatwa w użyciu. Moja skóra jest po niej odświeżona, głodka i pięknie wygląda. Z czystym sumieniem Wam ją polecam.
BUZIAKI !!

3 komentarze:

  1. Maseczki te bardzo kuszą do tego by je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda nieźle, może i sama sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam te wersje i bardzo ja lubię.

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**