19 maja 2017

NOWOŚCI! Farba do włosów Cameleo Omega+ od Delia Cosmetics

Dzień dobry kochane!

Zapraszam Was dziś na szybki post z Nowością od firmy Delia Cosmetics.
Marka wypuściła Farbę do włosów z serii Cameleo Omega +!
Kilka słów od producenta:

Cameleo Omega+ to permanentna farba do włosów nowej generacji.
Intensywne pigmenty w połączeniu z cenną kompozycją naturalnych olejów i kreatynowym balsamem, tworzą produkt, który gwarantuje nie tylko walory czysto estetyczne, ale także zapewnia głęboką i skuteczną ochronę Twoim włosom już podczas koloryzacji! 

Coś co ma wyróżniać farbę spośród innych to:
TRWAŁOŚĆ KOLORU
przełomowa technologia High Conditioning Enhancer sprawi, że Twój ulubiony kolor na dłużej pozostanie tam, gdzie powinien.
SZEROKA PALETA KOLORYSTYCZNA
Paleta kolorystyczna zawiera 27 kolorów. Od najjaśniejszych blondów po czerń. W palecie znajdują się nowe kolory zgodne z najnowszymi trendami w koloryzacji: chłodne, metaliczne blondy, zimne odcienie brązów, miedziane odcienie czerwienie.
NATURALNE OLEJE
co wyróżnia naszą farbę, to serum OMEGA+, czyli drogocenna kompozycja pięciu naturalnych olei, bogatych w odżywcze kwasy tłuszczowe omega 5-6-7-9:macadamia, sezamowego, kukurydzainego, słonecznikowego i oliwy.

Jak widzicie na zdjęciach otrzymałam od firmy dwa opakowania farby, wybrałam dla siebie odcień  9.13 Champagne Blond. Do tego dołączono aplikator, dwa mini produkty szampon i odżywkę typu Silver do włosów blond.
Jestem bardzo ciekawa jak farba spisze się na moich włosówach. Wybór odcieni jest na prawdę spory i ciężko było mi się zdecydować, który będzie do mnie pasował w ostateczności wybór padł i jestem zadowolona. 
Za niedługo pierwsze użycie, więc na pewno dam Wam znać jak się spisała i pokażę efekty przed oraz po! 
BUZIAKI


1 komentarz:

  1. Ja tym razem nie biorę udziału w akcji, ale ciekawią mnie te farby. Paczuszka jak zwykle pięknie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**