11 maja 2017

NOWOŚCI! Indola - produkty do pielęgnacji włosów

Dzień dobry kochani!

Zapraszam Was dzisiaj na szybki post o moich nowych produktach do pielęgnacji włosów. Pokazywałam Wam ostatnio na InstaStory, że przyszła do mnie paczuszka z nowościami. Z firmą Indola nie miałam wcześniej doczynienia. Wzięłam udział w jednym z ich konkursów i wygrałam IndolaBox, w którym znalazłam 3 produkty do pielęgnacji włosów.
Seria Innova Glamorous Oil jest oparta na przełomowej technologii mikroemulsji, co pozwala na dodanie dużej ilości olejów do preparatu w celu uzyskania luksusowego połysku i delikatnej miękkości.
Przejdźmy zatem do opisu produktów, które będę w najbliższym czasie  :

Szampon z olejkami dodający blasku
250 ml - ok 32 zł (cena znaleziona w internecie) 
Włosy bez połysku nie są ozdobą kobiety, gdyż sprawiają wrażenie zniszczonych i nie zdrowo wyglądających. Dla odzyskania świetlistego blasku zastosuj szampon z olejkami Indola Innova Glamorous Oil, który nada Twoim włosom pięknego wyglądu. Dzięki unikalnej technologii mikroemulsji Twoje włosy będą lekkie i jedwabiście błyszczące. Formuła łączy w sobie 3 dobroczynne olejki: arganowy, z drzewa marula i z oliwek. Przy codziennym stosowaniu aż do 85% zmniejszone rozdwajanie końcówek! Spraw sobie zupełnie odnowione włosy. Poczujesz się atrakcyjna i piękna.


Maska nadająca blasku
200 ml - ok 43 zł  (cena znaleziona w internecie) 
Wyjdź z cienia matowości i spraw sobie cudowny pielęgnacyjny rytuał. Maska nadająca blasku Indola Innova Glamorous Oil zupełnie zmieni dotychczasowy wygląd Twoich włosów. Kosmetyk uprzyjemni pielęgnację i sprawi, że poczujesz się doskonale piękna. Zafunduj sobie promieniste i zdrowe włosy. W skład kosmetyku wchodzi także dobroczynny olejek arganowy, który dzięki swoim właściwościom nawet najbardziej suche włosy przemieni w miękkie i delikatne. 

Spray ułatwiający rozczesywanie
150 ml - ok 52 zł (cena znaleziona w internecie) 
Jeśli Twoje włosy lubią się plątać po umyciu i ciężko się rozczesują, mamy na to sposób! Spray ułatwiający rozczesywanie Indola Glamorous Oil zawiera mieniące się drobinki, które nabłyszczają włosy. Ponadto kosmetyk ten ułatwia rozczesywanie pasm. Świetnie sprawdzi się w przypadku włosów rozjaśnianych i siwych. Doskonały do użycia w trakcie strzyżenia, zapewnia lepszy ślizg nożyczek.
Jestem bardzo ciekawa jak spiszą się te produkty. Po opisie wyglądają bardzo obiecująco! Dam Wam oczywiście znać za jakiś czas, kiedy przetestuję i sprawdzę jak działają.  
Napiszcie mi, czy miałyście już styczność z produktami tej firmy i co o nich sądzicie! 
BUZIAKI !!

1 komentarz:

  1. Szczerze powiedziawszy pierwszy raz słyszę o tej marce ciekawe jak się sprawdzą <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**