30 maja 2017

Porównanie - matowe pomadki Collection 2000 i Bourjois

Hej kochani !

Witajcie w kolejnym poście z serii Porównania!
Dziś na tapecie dwie matowe pomadki, których odcienie są do siebie bardzo zbliżone. 

Mowa o:

Bourjois ROUGE EDITION VELVET 
Pojemność: 7,3 ml
Cena: 55,99 zł  

Collection 2000 CREAM PUFF Moisturising Lip Cream
Pojemność: 10ml
Cena: 2,99 funta = około 12 zł
Zacznijmy zatem!
Opakowanie - oba pojemniczki są plastikowe, Bourjois ma opakowanie z twardego plastiku, natomiast Collection bardziej giętkie i gumowate. I co widać na pierwszy rzut oka, Bpurjois jest bardziej eleganckie.
Aplikator - standardowy w obu przypadkach
Konsystencja - gęsta, kremowa w obu przypadkach
Zapach - Bourjois delikatny, mocno nie wyczuwalny, Collection zapach jest troche chemiczno kremowy, nie podoba mi się, na szczęście szybko się ulatnia
Krycie - w obu przypadkach krycie jest na prawdę bardzo dobre. W Collection 2000 mam wrażenie że jest bardziej kremowa a w Bourjois płynna

Zastyganie - pomadki obie są matowe, w Collection 2000 co mnie zdziwiło, że już podczas aplikacji crem jest matowy, aczkolwiek nie jest to pełen mat, można delikatny połysk zobaczyć pod światło. Za to przy Bourjois zastyga na całkowity mat - stosunkowo szybko
Lepienie się - oba się nie lepią
Ścieranie - Bourjois jest bardzo trwała aczkolwiek podczas jedzenia jesteśmy w stanie szybko ją zjeść, za to Collection, ze względu na to że nie zastyga na pełen mat nie jest tak trwała
Wysuszanie ust - oba produkty lekko wysuszają usta. Bourjois z racji mocnego zastygnięcia zdecydowanie bardziej czuć przesuszenie.
Podsumowując oba produkty spisują się na prawdę dobrze. Kolory są bardzo podobne. Osobiście częściej sięgam po pomadkę z Bourjois aczkolwiek cena 56 zł nie ukrywajmy potrafi lekko ugiąć kolana. Dlatego uważam, że Collection 2000 jest na prawdę dobrym jej odpowiednikiem :)
Dajcie mi koniecznie znać, którą Wy byście wybrały!
BUZIAKI

4 komentarze:

  1. Moja koleżanka jest wielką fanką tych pomadek :D No i przyznam że ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety tutaj nie mam mozliwosci kupienia Collection 2000 a mysle ze jest lepsza pomadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam parę nudziakowych odcieni z Borjourise . Pigmentacje mają zdecydowanie dobra, trzymają się do kilku godzin. Tylko zauważyłam,
    że u mnie tak szybko nie zastyga gdzieś po 15 minutach dopiero się jej udaje. Pomimo tego i tak je lubię.

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**