02 czerwca 2017

Czerwono różowe ombre na paznokciach

Dzień dobry kochane!

Jest mi niezmiernie miło, że posty dotyczące paznokci tak Wam się podobają.
Dzisiaj kolejna propozycja hybryda + normalny lakier
Standardowo użyłam bazy z Semilac
Na to po utwardzeniu i odtłuszczeniu nałożyłam lakiery z firmy Flormar oraz efekt ombre przy użyciu Sally Hansen
Po wyschnięciu na wierzch nałożyłam top z semilac i gotowe
Jak Wam się podoba efekt? Dajcie mi koniecznie znać !
Zapraszam na INSTAGRAM - tam znajdziecie filmik z tymi pazurkami :D
BUZIAKI !

1 komentarz:

  1. Śliczne kolory, moje paznokcie się niestety do ombre i zdobień nie nadają :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**