12 czerwca 2017

RECENZJA! Delia farba do włosów Cameleo PERMANENT OMEGA+

Dzień dobry kochani!

Zapraszam Was dziś na recenzję farby do włosów z firmy Delia Cosmetics.  Ostatnio na InstaStory mogliście zobaczyć jak aplikuję farbę na włosy a teraz czas zobaczyć jej rezultat!
Ostatnio marka wypuściła na rynek NOWOŚĆ - farbę do włosów z serii Cameleo Omega +
Mój odcien to 9.13 Szampański blond
Cena regularna 9,50 zł (sklep delia)
Zacznę standardowo od opisu producenta:
• Przełomowa technologia – High Conditioning Enhancer – zapewnia INTENSYWNY I WIELOWYMIAROWY KOLOR.
• Serum OMEGA+ - czyli wyjątkowa kompozycja 5 naturalnych olejów – macadamia, sezamowego, kukurydzianego, słonecznikowego i oliwy – zapewnia intensywną pielęgnację i ochronę.
• Mieszanie aktywatora i kremu koloryzującego razem z serum Omega+ sprawia, że farba pielęgnuje i ochrania włosy PODCZAS koloryzacji.
• Balsam z kreatyną do zastosowania po zabiegu przywraca gładkość i chroni kolor.
• Zapewnia profesjonalne pokrycie siwych włosów.
• Paleta zawiera 27 kolorów, od srebrnych i popielatych blondów, poprzez intensywne czerwienie i ciepłe brązy, aż po głęboką czerń.
 
W zestawie otrzymujemy:
1 tubę z kremem koloryzacyjnym 50 ml
1 butelkę aktywatora z aplikatorem 50 ml
1 saszetkę balsamu z kreatyną 15 ml
1 saszetkę z serum OMEGA+ 4 ml
Rękawiczki ochronne
Instrukcję
Przejdźmy do samej koloryzacji:
Przygotowanie farby jest banalnie proste - do butelki z aktywatorem wyciskamy zawartość tubki z kremem koloryzacyjnym a następne do tego wlewamy serum i wszystko dokładnie mieszamy potrząsając energicznie buteleczką. Na jej końcu znajduje się wygodny aplikator, dzięki któremu szybko i prosto nałożymy farbę na włosy. 
W instrukcji mamy opisane jak najlepiej rozprowadzić farbę i ile czasu ją trzymać. 
W moim przypadku głównym celem było pozbycie się odrostów a następnie odświeżenie koloru na długości. Dlatego też najpierw zaaplikowałam farbę na odrost i zostawiłam tak na 20 min a następne grzebieniem rozczesałam włosy, rozprowadzając farbę po całej długości (oczywiście ilość farby była mała) i zostawiłam na kolejne 10-15  min. 
Efekty:
Jestem zadowolona z efektów jakie uzyskałam. Odrost jest pofarbowany prawidłowo, a reszta włosów ma odświeżony kolor. Aplikacja była banalnie prosta, później wystarczyło tylko włosy umyć i nałożyć odżywkę. Włosy są ładne, gładkie a kolor nie jest żółty ani pomarańczowy, jak to czasemw  farbach blond bywa. 
Co do samej ilości produktu muszę wspomnieć - ja mam włosy bardzo długie (do tyłka) na pofarbowanie odrostów jedno opakowanie farby starczyło na styk, odżywki w saszetce na całe włosy było za mało więc wspomogłam się także swoją.  Gdybym chciała pofarbować całe włosy od nasady aż po końce musiałabym użyć spokojnie dwóch opakowań farby. 
A oto efekt końcowy:
Podsumowując:
+ bardzo duży wybór kolorystyczny
+ łatwość przygotowania
+ wygodna aplikacja
+ dobry rezultat koloryzacji
+ niska cena
+ olejki regenerujące włosy
+ włosy są gładkie i miękkie

Minusów nie widzę! Jak za taką cenę, uważam że jakość jest świetna. Włosy wyglądają na prawdę dobrze i spokojnie taki zabieg można wykonać w domu. 
Jak dla mnie SUPER!
Dajcie znać co myślicie o tej farbie!
BUZIAKI!

3 komentarze:

  1. Nigdy nie farbowałam włosów. Ostatnio mialam chęć na kolorowe, tygodniowe farby od L'oreal :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja te farby też niedawno odkryłam i naprawdę je uwielbiam! To serum jest rewelacyjne, delikatne i błyszczące zaraz po farbowaniu, za to ogrooooomny plus :) Pozdrawiam Cię! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie farbowalam jeszcze farbami tej firmy. Uzywalam tylko rozjasniacza który był dobry. Fajny efekt na włosach ale blond niestety dla mnie zbyt ciemny

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**