29 czerwca 2017

RECENZJA! Marion DETOX - żel micelarny & peeling do twarzy

Dzień dobry kochani!

Jakiś czas temu wrzuciłam Wam post z nową serią produktów firmy Marion. Znajdziecie go <TU>
Linia DETOX przeznaczona do demakijażu i kompleksowego oczyszczenia skóry twarzy. Bazuje na innowacyjnych i delikatnych formułach z aktywnym węglem o głębokim i precyzyjnym działaniu detoksykującym.
Dziś przyszedł czas na małe podsumowanie działania dwóch produktów. 
Peeling do twarzy 75 ml - 8,99zł
Żel micelarny  150 ml - 8,99 zł 
Na pierwszy ogień przyjdzie produkt, który bardzo mnie zaciekawił jak tylko go zobaczyłam a jest to PEELING DO TWARZY z aktywnym węglem bambusowym
Drobnoziarnisty peeling delikatnie złuszcza martwy naskórek sprawiając, że skóra jest doskonale oczyszczona, wygładzona, wygląda świeżo i zdrowo.
Formuła zawiera aktywny węgiel bambusowy, który absorbuje toksyny i zanieczyszczenia z powierzchni skóry, odblokowując pory. Chroni skórę przed wolnymi rodnikami i wyrównuje jej koloryt.
Peeling zawiera bogatą w mikroelementy białą glinkę Kaolin, która posada właściwości ściągające, odżywcze i regenerujące.  

Pierwsze co rzuca się w oczy to na pewno kolor "pasty". Jest ona grafitowo szara i jak wyciskamy ją z tubki to ma jednolitą konsystencję. Dopiero jak zaczynamy masować twarz pojawiają nam się drobinki.
Peeling mimo iż jest drobnoziarnisty jest powiedziałabym dość mocny. Zdecydowanie czujemy go na skórze. Nie jest to efekt sprawiający ból ale faktycznie wyczuwalny.
Ja peeling używam dwa razy w tygodniu w celu dogłębnego oczyszczenia skóry. Więcej razy bym go nie zalecała używać, aby nie podrażnić za bardzo swojej skóry.
Po jego użyciu twarz jest bardzo gładka. Podoba mi się efekt widoczny na nosie gdzie zaskórniki są oczyszczone a skóra ładna i świecąca. W niektórych miejscach widoczne jest delikatne zaróżowienie skóry, więc podczas aplikacji zalecam bycie delikatnym i nie tarcie z całej siły twarzy.
Efekt sam w sobie jest dla mnie bardzo zadowalający, skóra jest czysta i świeża.
Po użyciu produkty na pewno potrzebuje ona nawilżenia, ale dzięki zdjętej wierzchniej warstwie zanieczyszczeń i starego naskórka lepiej przyjmuje kremy - warto o tym pamiętać.
Kolejnym produktem z serii oczyszczającej jest  
ŻEL MICELARNY z aktywnym węglem i pędami bambusa
Oczyszczający żel micelarny do każdego rodzaju skóry. Usuwa pozostałości makijażu i wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry, nie powodując podrażnień.
Innowacyjna formuła zawiera naturalny aktywny węgiel zamknięty w mikrokapsułkach, który uwalnia się podczas aplikacji absorbując toksyny i zanieczyszczenia z powierzchni skóry. Pozostawia ją elastyczną i pełną blasku.
Pędy bambusa silnie nawilżają, dodają skórze zmęczonej witalności i przywracają jej promienny wygląd.
Żel jest bardzo fajny i wydatny. Nie potrzeba go dużo aby dobrze oczyścić twarz. Konsystencja jest dość zbita i żelowa. Produkt jest przeźroczysty i możemy w nim dokładnie zobaczyć mikrokapsułki węgla, które podczas mycia się rozpuszczają i nie są wyczuwalne na skórze. 
Żel nie pieni się mocno, ale na pewno pod wpływem wody zmienia swoją konsystencję i dzięki temu lepiej oczyszcza. 
Skóra po jego użyciu jest gładka i dobrze oczyszczona. Polecałabym ten żel dla osób mających cerę mieszaną i tłustą. Po umyciu czuć efekt ściągnięcia skóry, który w przypadku osób z cerą suchą może być drażniący. 
Ja lubię go używać wieczorem, kiedy robię demakijaż i chcę aby moja skóra była dokładnie umyta. Dobrze radzi sobie z resztkami makijażu. Tutaj zaznaczę, że radzę omijać okolice oczu, bo jednak składniki aktywnego węgla mogą ostro zaszczypać :P 
Podsumowując produkty z serii DETOX spisują się na prawdę bardzo dobrze. Świetnie oczyszczają skórę. Uważam, że lepiej nadadzą się do cery mieszanej i tłustej aczkolwiek producent zapewnia że sprawdzą się na każdym typie cery. Ja mam cerę mieszaną i jestem bardzo zadowolona. 
Dodatkowo za taką cenę dostajemy świetny produkty - więc czego chcieć więcej?
Ja jestem na TAK :D

Dajcie mi koniecznie znać, czy miałyście już styczność z produktami tej firmy, może z tą serią? I co o nich myślicie!?
BUZIAKI!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**