16 czerwca 2017

RECENZJA !! Rimmel Wake me up

Hej kochani!

Witajcie w kolejnej recenzji. Tym razem przyjrzymy się dokładniej korektorowi firmy Rimmel z serii Wake me up. 
Przyznam się Wam szczerze, że sam podkład z tej serii jakoś mnie nie zaciekawił do zakupu, ale na korektor zdecydowałam się, bo stwierdziłam że na lato przyda mi się lekki korektor pod oczy do wyrównania kolorytu i delikatnego zatuszowania ewentualnych niedoskonałości. 

Cena: ok 22 zł za 7 ml

Zacznę standardowo od tego co pisze nam producent:


Niestety ani na stronie producenta ani w najbardziej znanych drogeriach nie znalazłam już opisu tego produktu. Ktoś wie dlaczego zniknął?
Ale znazlałam opis podkładu z tej samej serii i mówi on że seria Wake Me Up to seria rozświetlająca. Korektor, który natychmiast obudzi Twoją skórę i sprawi, że będzie promieniała zdrowym blaskiem. Dzięki formule zawierającej peptydy skóra staje się bardziej elastyczna, a kompleks nawilżający oraz witaminy C i E odżywiają ją i nadają jej zdrowy wygląd.




Jak jest na prawdę:
Kolor - Zacznę od tego, że odcień najjaśniejszy wcale nie jest taki jasny. Dość mocno wpada w żółte tony. Więc w celu rozświetlenia na pewno się nie nada. Chyba że dla osób bardziej opalonych.
Krycie - kupując ten produktu nie spodziewałam się wielkiego krycia, bo miał być on bardziej rozświetlający niż kryjący. Więc jeśli macie duże zmiany skórne to nie zakryje ich. Do delikatnych pryszczyków albo przebarwień będzie ok. Ale niestety krycie jest dość słabe.
Formuła -  Sama formuła jest płynna i lekka. Delikatnie nawilżająca więc to akurat fajnie.
Aplikacja -  aplikator jest powiedziałabym standardowy, nabiera wystarczającą ilość produktu. Korektor nie spływa po bokach i nie osadza się na "patyczku".
Rozświetlenie - jego głównym zadaniem ma być rozświetlenie, mimo iż odcień do najjaśniejszych nie należy ten efekt blasku jest zauważalny . Na prawdę szkoda, że wpada tak bardzo w żółte tony, bo na lato z taką lekką formułą byłby na prawdę bardzo fajny.
Wydajność - używam go już od długiego czasu i nadal jest w takiej samej kondycji oraz jeszcze jest go sporo w pojemniczku. Mogę dzięki temu stwierdzić, że jest wydajny.
Podsumowanie:
+ lekka konsystencja
+ delikatnie nawilża
+ daje delikatny efekt rozświetlenia
+ wygodny aplikator

- słabe krycie
- najjaśniejszy kolor jest za ciemny dla jasnych karnacji

Ogólna ocena 3/5

Niestety pod oczy mi się nie sprawdził bo jest zbyt ciemny. Aczkolwiek myślę, że latem kiedy będę trochę bardziej opalona będę go częściej używała. Bo latem nie noszę mocnego makijażu , bardzo często ograniczam się do samego korektora.
Sprawdza mi się za to do zakrycia jakiś pojedynczych wyprysków. Chociaż samo krycie oceniam 2/5 jeśli chodzi o intensywność.

Dajcie mi znać, czy miałyście już z nim styczność i co sądzicie?
BUZIAKI !

2 komentarze:

  1. Nigdy go nie mialam mysle ze jest wart przetestowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie kolor byłby pewnie idealny :) lubię takie żółte tony :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**