25 lipca 2017

Depilacja w domu - Zestaw do depilcji Sonobella Deluxe

Dzień dobry kochane!

Zawód kosmetyczki staje się coraz trudniejszy, zwłaszcza że coraz więcej zabiegów jesteśmy w stanie wykonać samodzielnie w domu. Oczywiście są bardziej złożone zabiegi, które powinnyśmy wykonywać tylko u doświadczonej kosmetyczki w profesjonalnym salonie, ale są drobne zabiegi, które bez problemu możemy wykonać sami w domu.
Do takich zabiegów należy między innymi depilacja
Przyznam Wam szczerze, że do niedawna taki zabieg wykonywałam u kosmetyki. Za pojedynczy zabieg depilacji całych nóg płaciłam około 100 zł.
Postanowiłam spróbować sama w domu. Przeglądałam internet i zobaczyłam, że maszynek do depilacji, akcesoriów, wosków i gotowych zestawów jest masa! A ceny zestawów - co mnie zaskoczyło zaczynały się od 50 zł.
Zdecydowałam się na zakup podgrzewacza w zestawie z niezbędnymi akcesoriami.
Wybrałam zestaw ze średniej półki cenowej firmy  Sonobella.
Wygląda porządnie, z racji posiadanej większej mocy podgrzewacza - szybciej się nagrzewa i co było dla mnie ważne 99 % dostępnych na rynku polskim wkładów do niego pasuje.
Na stronie jednej z hurtowni kosmetycznych cały ZESTAW kosztował mnie 99 zł + 10 zł przesyłka kurierem.
PS: pojedynczy wkład wosku kosztuje od 5 zł w górę - są różne pojemności, zapachy i końcówki. 
Co wchodzi w skład zestawu:
Przede wszystkim podgrzewacz i stacja ładująca:
Podgrzewacz jest wykonany z dobrej jakości plastiku. Dobrze leży w dłoni i nie nagrzewa się mocno na zewnątrz. Ma aż 6 stopni nagrzewania, które regulujemy pokrętłem po boku. Na drugim boku mamy przeźroczyste miejsce, abyśmy mogli kontrolować ile wosku zostało nam w zbiorniku.
Jest również lampka LED, która świeci się kiedy podgrzewacz jest podłączony do ładowarki i trwa nagrzewanie.
Dalej woski. Na rynku dostępna jest masa przeróżnych wosków. O różnych kolorach, zapachach a czasem też właściwościach. W moim zestawie znalazły sie dwa woski, każdy po 100g. Jeden zwyczajny miodowy a drugi różany.
Pomarańczowy wosk posiada tradycyjną rolkę do aplikacji u góry - ona przeznaczona jest do depilacji min nóg, pleców itd
A różowy jak możecie zobaczyć na zdjęciu niżej ma wąską końcówkę - takiej końcówki możemy użyć np do depilacji wąsika i kiedy chcemy bardziej precyzyjnie zaaplikować wosk.
W zestawie znalazły się również paseczki do depilacji 50 szt. Przyznaję, że są dość długie i dobrze przyklejają się do wosku. W internecie 100 szt pasków kosztuje średnio 10-15 zł. Na jedną depilacje nóg zużyłam około 8 sztuk. 
Nie każdy zestaw posiada kosmetyki pielęgnacyjne. Mój zawiera dwa spraye - przed depilacją oraz oliwkę po depilacji.
Jak przebiega sama depilacja? Bardzo prosto i szybko. 
Do podgrzewacza wkładamy wkład i podłączamy do ładowarki. Po około 10 min wosk się nagrzewa i staje się płynny.
Wosk aplikujemy zgodnie z układem włosa, w przypadku nóg od góry do dołu. Przyklejamy pasek - przejeżdżamy dłonią dociskając go do skóry. Pasek odrywamy pod włos, więc w przypadku nóg od dołu do góry - szybkim i energicznym ruchem. I gotowe!

Używanie tego urządzenia w domu jest banalnie proste i bezpieczne. Uważam, że jest to świetna opcja zwłaszcza jeśli chcemy zaoszczędzić czas i pieniądze. Za jednorazową cenę zabiegu w salonie kosmetycznym mam zestaw, który starczy mi spokojnie na 10 - 20 depilacji a później koszt dokupienia wosków i pasków jest tak niewielki, że w ogóle nie ma porównania.
Ja jestem bardzo zadowolona z zakupu i polecam dbanie o siebie również w domowym zaciszu.

Jestem bardzo ciekawa czy chodzicie na depilacje lub może robicie ją same w domu? Co myślicie o takich zabiegach? Dajcie mi koniecznie znać!!
BUZIAKI!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**