19 lipca 2017

NOWOŚCI! NovaClear, seria Atopis - pielęgnacja twarzy

Dzień dobry kochani!

Dzisiaj szybki post z przedstawieniem dwóch produktów, które otrzymałam ostatnio do testów. Z Firmą NovaClear nie miałam wcześniej styczności, dlatego też jestem bardzo ciekawa ich działania. Myślę, że produktami podzielę się również z moją mamą, bo ma ona skórę bardzo wrażliwą i dobre nawilżenie się jej przyda.
Produkty dostałam kilka dni temu, więc dzisiejszy post jest postem wprowadzającym i niżej znajdziecie najważniejsze informacje na ich temat.
Więcej informacji znajdziecie na stronie atopis.pl
NovaClear Atopis Hydro-Control Krem nawilżający do twarzy i ciała
To produkt ze specjalistycznej serii ATOPIS przeznaczonej do pielęgnacji skóry atopowej, suchej i wrażliwej. Krem można stosować codziennie, posiada on delikatną i lekką formułę, która nie zawiera drażniących substancji chemicznych. Produkt intensywnie nawilża, nawadnia i natłuszcza wysuszoną oraz podrażnioną skórę. Krem zawiera olej konopny i ekstrakt z lukrecji. Produkt posiada pH5,5.
Pojemność: 100ml

Cena: ok 25 zł
NovaClear Atopis Płyn do Mycia Twarzy i Ciała 200ml
To produkt ze specjalistycznej serii ATOPIS przeznaczonej do pielęgnacji skóry atopowej, suchej i wrażliwej. Płyn można stosować codziennie, posiada on delikatną formułę, która nie zawiera drażniących substancji chemicznych. Produkt delikatnie oczyszcza wysuszoną oraz podrażnioną skórę. Płyn zawiera olej konopny i ekstrakt z lukrecji. Produkt posiada pH5,5.
Pojemność: 200ml
Cena: ok 25 zł 

Jestem bardzo ciekawa efektów podczas stosowania tych produktów. Mam cerę wrażliwą i skłonną do alergii więc produkt może dobrze sprawdzić mi się do pielęgnacji ciała. Plusem jest właśnie to że są to produkty wielofunkcyjne i możemy je użyć nie tylko na twarz ale też na ciało.
Dajcie mi znać, czy miałyście już styczność z tymi produktami i co o nich sądzicie. Jestem bardzo ciekawa :)
BUZIAKI !! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**