31 lipca 2017

Nowości w kosmetyczce! PIELĘGNACJA

Dzień dobry kochani!

Czas na post podsumowujący ostatnie zakupy, współprace i rozdania! Czyli kolejna seria nowości.
Piszę o tym za każdym razem na początku ale taka prawda :D że jeśli śledzicie mnie na INSTAGRAMIE to jesteście na bieżąco z moimi zakupami i paczkami, bo jak tylko coś się pojawi to od razu ląduje na InstaStory i staram się wrzucać zdjęcie.
Za niedługo pojawi się też projekt Denko - tradycyjna wymiana - coś się skończyło i coś się nowego pojawiło.
 
ZACZNIJMY ZATEM:
W ostatnim czasie przybyło mi sporo nowych produktów pielęgnacyjnych, z którymi wcześniej nie miałam styczności. A z racji tego, że z zakupów typowo kolorówkowych przybył mi tylko jeden produkt - dziś go sobie daruję i skupię się tylko na pielęgnacji .
Mixa krem nawilżający do twarzy:
NovaClear i produkty z serii Atopis -> <więcej tu>
Firma Maurisse i produkty z jej trzech serii Serie Selfie Project, Multi BioMask i Biotaniqe -> <więcej tu>
Płukanki od Delia -> <więcej tu>  
Nowość produkty do stóp również z Delia -> <więcej tu>
Małe zakupy z Rossmanna a wśród nich Płyn micelarny L'Oreal, Odżywka Garnier Fructis oraz mały krem nawilżająco matujący z Garnier
Z myślą o wyjeździe przybyło mi kilka balsamów do opalania między innymi Dax Sun i Kolastyna SPF 15

Zakupiłam jakiś czas temu także zestaw do depilacji w domu i o tym możecie poczytać kilka postów niżej -> <klik>
Akcesoria dekoracyjne - aby ujednolicić trochę zdjęcia na IG kupiłam białe futerko z Ikea oraz podświetlaną tabliczkę z literkami
I to by było na tyle jeśli chodzi o podsumowanie nowości z ostatniego miesiąca lub kilku tygodni.
Zachęcam Was do obserwowania mnie na Istagramie aby być na bieżąco <3
BUZIAKI

4 komentarze:

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**