13 lipca 2017

RECENZJA! LashVolution - piękne rzęsy każdego dnia!

Dzień dobry kochani!

Zapraszam Was dziś na długo wyczekiwaną recenzję Serum do rzęs z Firmy LashVolution.
Jeśli jeszcze nie widziałyście poprzedniego posta, w którym opisałam szczegółowo produkt i obietnice producenta to zapraszam Was serdecznie -> TUTAJ
Na Instagramie nie raz mogłyście zobaczyć efekty i przede wszystkim moje rzęsy podczas kuracji. Nie raz dostałam od Was komplementy na temat ich długości!
Przyszedł czas aby powiedzieć coś więcej na temat serum i tego w jakiej kondycji są moje rzęsy. 
Koszt: 79zł za pojemność 3ml - jest to kuracja na 4 miesiące

LashVolution zapewnia maksymalną efektywność działania, potwierdzoną niezależnymi badaniami. Odżywka przyspiesza naturalny wzrost rzęs, dzięki czemu jest wyjątkowo skuteczna,
a zarazem bezpieczna.
  • pierwsze efekty możesz zaobserwować już nawet po 14 dniach
  • maksymalny efekt uzyskasz po pełnych 4 miesiącach stosowania
  • efekty będą bardziej widoczne niż przy sztucznych rzęsach
  • naturalna alternatywa dla sztucznych rzęs

Produkt możemy kupić na stronie producenta <KLIK> jak również w większych aptekach.
I coś o czym chciałabym wspomnieć to utrzymanie efektu, producent pisze na swojej stronie, że po zakończeniu kuracji efekt nadal będzie widoczny i wtedy zaleca się dalsze używanie odżywki w celu utrzymania dotychczasowych efektów, jednak z mniejszą częstotliwością - wystarczy ją stosować 1-2 razy w tygodniu. LashVolution pomoże odpowiednio odżywić oraz wzmocnić Twoje rzęsy, aby nadal kusiły swoim wyglądem. - co uważam, że jest super bo kupując opakowanie 3ml i używając ją 1-2 razy w tygodniu starczy na ono spokojnie na pół roku stosowania a to pozwoli mieć piękne rzęsy i przy okazji oszczędzić pieniądze. 
Przejdźmy zatem do zdjęć moich rzęs i dokładniejszego opisu EFEKTÓW!
Przed kuracją
Jak widzicie przed kuracją moje rzęsy sięgały w środkowym punkcie około 7 mm, w zewnętrznym kąciku dochodząc do 9mm - co uważam że i tak nie jest złym wynikiem, bo osobiście z długości rzęs byłam zadowolona - jednak każda z nas marzy o efekcie spektakularnym, stąd też zaczęcie kuracji 
Efekt po 2 tygodniach
Producent pisze, że pierwsze efekty jesteśmy bez problemu zauważyć już po 2 tygodniach regularnego stosowania. Tak też robiłam - aplikowałam serum tylko na noc jak jest zalecane w można powiedzieć niewielkich ilościach i oto efekt!
Widzimy wyraźny wzrost rzęs, w środkowym punkcie do chodzą one nawet do 10 mm, poza tym widać zagęszczenie w wzrost rzęs w zewnętrznym i wewnętrznym kąciku, rzęsy które wcześniej ledwo sięgały 5 teraz ją przekraczają i to różnica którą można zobaczyć nawet bez wzornika.
Efekt po miesiącu:
Czy może być lepiej? Jak dla mnie po miesiącu efekt jest WOW! Moje rzęsy chyba nigdy nie były takie długie i w tak dobrej kondycji.
Jak widzicie po miesiącu moje rzęsy sięgają 10 mm i więcej. Nawet te boczne rzęsy są znacznie dłuższe i bardziej wyraziste.
Efekt po dwóch miesiącach
Jak na moje efekt po dwóch miesiącach jest już zbliżony do poprzednich zdjęć i w moim przypadku dalsze stosowanie serum sprawia że efekt jest podtrzymywany i dalej widoczny.
Po skończeniu kuracji producent nawet sugeruje nam aby stosować serum dla zachowania efektu. Na stronie znajdziemy informacje, że możemy robić to rzadziej np raz na dwa dni i wtedy cieszymy się pięknymi rzęsami cały czas.
Porównanie efektów przed i po: (jak zaczynałam kurację miałam zrobioną hennę rzęs stąd ciemniejszy odcień)
Podsumowując:
Kochani ja jestem zachwycona! Efekty są widoczne gołym okiem już po pierwszych dwóch tygodniach od początku kuracji. Wiadomo bardzo ważna jest systematyczność. Warto zapoznać się ze wskazówkami, które możemy znaleźć na stronie internetowej producenta.
Produkt aplikowałam tylko wieczorem, przed snem. Jest lekki, praktycznie nie czuć go na powiece. Nie uczula, nie podrażnia, nie zbiera się w kącikach oczu ani ich nie przesusza.
Zakochałam się w tym produkcie i na pewno kupię kolejne opakowanie !
Dajcie mi koniecznie znać co sądzicie o takich efektach.
Ja polecam serdecznie !
BUZIAKI!!

2 komentarze:

  1. Moje rzęsy są bardzo długie, ale są pomiędzy nimi zbyt duże przerwy. Nieciekawie to wygląda też w kącikach. Zastanowię się nad kupnem tego serum. :)
    Zapraszam do mnie:
    pokazswepiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**