04 lipca 2017

RECENZJA! Marion STAR COLOR

Hej kochani!

Dzisiaj odrobina letniego szaleństwa z farbą koloryzująca Marion STAR COLOR.
Od kilku sezonów na lato modne stały się kolorowe efekty ombre, pasemka i kolorowe włosy.
Firma Marion wypuściła nową serię farb do włosów idealnych na sezon letni dla osób, które chcę zaszaleć z kolorem ale jednocześnie nie chcą aby kolor np różowy czy niebieski pozostał na stałe na włosach.
Cena to około 8 zł za opakowanie
Kilka informacji od producenta:
ŁAGODNA I BEZPIECZNA FORMUŁA – bez amoniaku, utleniacza, rezorcyny i PPD.
SZYBKA I ŁATWA APLIKACJA- produkt jest gotowy do użycia
SASZETKI Z APLIKATOREM-  łatwe samodzielne wykonanie pasemek i ombre
Kolor półtrwały. Nie zmywalny w 100%. Trwałość ok. 8-10 myć.
W opakowaniu znajdziemy :
2 saszetki koloryzujące z aplikatorem
2 komplety rękawiczek
Sposób aplikacji farby jest szybki i prosty. Nie potrzeba dużo czasu aby pigment znalazł się na naszych włosach.
Fajnie, że składniki już są ze sobą pomieszane i jedyne co musimy zrobić to odkręcić kocówkę aplikatora i nałożyć farbę na włosy.
Tak jak pisałam Wam wyżej farba jest zmywalna - warto podkreślić że nie zmywa się ona w 100% i tak jak producent pisze na kartoniku jest to kolor półtrwały. Co dla niektórych może być plusem a dla innych minusem. Plus bo utrzyma się dłużej, minus bo nie każdy chce aby kolor był z nim aż tak długi :P ale to już kwestia gustu :)
Myślę, że to super rozwiązanie zwłaszcza na sezon wakacyjny!

Na sam koniec wrzucam Wam również zdjęcie dostępny kolorów, myślę że jest w czym wybierać i an lato można zaszaleć z kolorami!
BUZIAKI

3 komentarze:

  1. Miałam granatowy - wyszedł zielony, więc nie polecam. Mam włosy średnio brązowe, miałam fiolet - nie było go widać. Koleżanka, która jest jasną blondynką spróbowała fioletu - złapał jej bardziej w jednym miejscu - reszta ledwie widoczna. Zmyło się po pierwszym myciu. Mnie niestety nie zadowoliły

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, uwielbiam eksperymentować :) w zeszłym roku postawiłam na fiolet, który miał się zmyć do 16 myć, nie dość że wyszła mi żarówa to po 2 miesiącach codziennego mycia, przefarbowałam włosy, no nic mi nie zeszło :D

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**