09 lipca 2017

RECENZJA! SKIN LAB – lift & firm Eye Gel



Hej kochani!
Witam Was w kolejnej recenzji. Na moim Instagramie w ostatnim czasie dużo było mowy o nowych produktach do pielęgnacji twarzy. Od końcówki ubiegłego roku skupiłam się bardzo mocno na produktach nawilżających, regenerujących i poprawiających kondycję skóry.
Nie żebym miała z tym jakiś problem, ale jednak zadbana cera daje mi dużą satysfakcję i sprawia że czuję się po prostu lepiej. Postanowiłam wypróbować nowe produkty i znaleźć coś fajnego, lekkiego ale z tak zwanym efektem wow zwłaszcza na okolicę pod oczami – bo tak naprawdę w swojej pielęgnacji chciałabym aby skóra była w super kondycji ale również chciałabym zniwelować worki pod oczami.
Wśród moich testów i poszukiwań natrafiłam na żel pod oczy
SKIN LAB – lift & firm
Cena : 15$ za 19,8g produktu


Co pisze producent:
Produkt multi-naprawczy, który ma nawilżać delikatną skórę wokół oczu, aby zminimalizować zmarszczki. Ma wygładzać drobne zmarszczki i zwalczać obrzęki pod oczami.
Zawiera:
• mikro-kapsułkach - koraliki rewitalizujące
• nawilżające boostery białkowe
• ma rozjaśniać okolicę oczu
• zawiera przeciwutleniacze, które chronią skórę przed szkodliwymi czynnikami środowiska


Jak jest naprawdę:
Zacznę od tego, że mimo żelowej konsystencji nadaje się na dzień i na noc, chociaż ja wolę go używać na noc, bo z niektórymi korektorami nie współpracuje dobrze. Poza tym chce dać mu pełną swobodę działania, żeby rano wstać i wyglądać na wypoczętą. A możecie mi wierzyć codzienne wstawanie o 6:30 robi swoje :P

Ale do samego kremu, jest delikatny, daje efekt chłodzący przy aplikacji.
Po otwarciu słoiczka od razu możemy zobaczyć białe perełki – bez problemu rozpuszczają się pod wpływem ciepła palca na skórze.
Miałam już kilka kremów o formule żelowej i jedyne czego się obawiałam, że będzie wysychał w dziwny ściągający skórę sposób. Ale tak się nie dzieje więc tu duży plus – bo żel ładnie się wchłania i czuć dobre nawilżenie.


Co do działania rozjaśniająco i zwalczania opuchlizny pod oczami – może efekt nie jest WOW ale faktycznie efekt zmęczenia i obrzęku jest mniejszy i wyglądam na bardziej wyspaną i wypoczętą.
Wygładzenie zmarszczek – tu za bardzo nie mogę się wypowiedzieć, bo jako takich zmarszczek pod oczami nie mam, aczkolwiek jeśli chodzi o delikatne wygładzenie to wiedzę pozytywny efekt.
Na koniec samo opakowanie – ładne, małe szklane opakowanie. Wygodnie się produkt wyciąga i można bez problemu zabrać w podróż.

Podsumowując:
+ delikatny efekt chłodzący
+ niweluje efekt zmęczenia
+ dobrze nawilża
+ wygodny w użyciu
+ nadaje się pod makijaż (chociaż z niektórymi korektorami wchodzi w drobne zmarszczki)

- minusów jako takich nie zauważam
- dla niektórych może być cena.

Efekt nie jest szokujący, ale bardziej delikatny – jednakże jest zauważalny. Dlatego mogę ten produkt Wam polecić. Jak widzicie po zdjęciach zużyłam już praktycznie całe opakowanie i jestem z niego zadowolona ;)
Ocena 4/5 

Chętnie dowiem się jakie produkty pod oczy możecie Wy polecić – dajcie mi koniecznie znać w komentarzach
BUZIAKI !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**