21 lipca 2017

RECENZJA! Wibo Star Shine - Shimmers Kit

Dzień dobry kochane!

Paletkę rozświetlaczy od Wibo pokazywałam Wam już nie raz na moim Instagramie. A z racji tego, że obecnie makijaż bez rozświetlacza jest nie kompletny w mojej kolekcji pojawiło się ich na prawdę sporo. Ta paletka posiada aż 6 różnych odcieni. Część z nich nadaje się na co dzień a część ma można powiedzieć bardziej odważne tony.
Cena regularna: 32,99 zł za łącznie 13g produktu (rossmann)

Zacznijmy od krótkiego opisu producenta
Intensywnie lśniące rozświetlacze o metalicznym błysku. Mogą być stosowane razem, tworząc niesamowicie połyskującą tęczę lub oddzielnie.
Zacznę od przedstawienia Wam po kolei kolorów jakie znajdziemy w paletce:
Star Dust - zimny odcień bieli, z lekko fioletowym połyskiem
Magic Heaven - ładny błyszczący kolorek, wpadający w srebro
Glam & Bright - podobny do poprzedniego ale z lekko lawendową poświatą
Diamond Shine - zdecydowanie najlepszy na co dzień, delikatny brzoskwiniowy
Royal Crown - odważny, wpadający w zielono - zółte tony
Precious - zimny z lekką poświatą niebieskiego ale wypada na twarzy naturalnie
Gama kolorystyczna jest zróżnicowana i to jest plusem tej paletki, jednak nie każdy odcień będzie się nadawał na codzień. Ja na codzień polubiłam Diamond Shine oraz Magic Heaven. 
Pigmentacja jest bardzo dobra. Nie trzeba dużej ilości produktu aby uzyskać ładny blask. Kolor można budować - od naturalnego wykończenia aż do rażącego mocnego blasku. W przypadku cieni ziemnych jak Maguc Heaven i Precious efekt tak zwanej tafli jest widoczny. 
Paletka nie ma żadnego zapachu
Opakowanie - tu przyznam Wam szczerze pół na pół. Paletka wykonana się z kartonowego tworzywa, jest dość solidna i ma małe magnesiki na końcówce dzięki czemu nie otwiera się sama. Jedyne czego się mogę przyczepić to brak lusterka, bo to sprawia że wygląda trochę tanio no i na podróż lusterko trzeba zabrać oddzielnie. 
Trwałość - utrzymują się spokojnie cały dzień, tu nie mam żadnych zastrzeżeń. 
Konsystencja jest pudrowa, ale nie osypuje się. Chociaż jeśli mocno przetrzemy cień pędzelkiem to może się kruszyć.
Niżej prezentacja kolorów:

Podsumowując:
+ różnorodna gama kolorystyczna w paletce
+ dobra pigmentacja
+ wydajność
+ łatwość aplikacji
+ cena
+ dostępność
+ jakość

- brak lusterka
- mogłoby być więcej odcieni na co dzień 

Ogólnie z paletki jestem bardzo zadowolona. Spełnia swoją rolę znakomicie i zapewne starczy mi na długi czas. Myślę, że jak za taką cenę jakość i ilość produktu jest super.
Dajcie mi koniecznie znać czy macie tą paletkę i co o niej sądzicie? Czy podoba Wam się trend rozświetlaczy? 
BUZIAKI! 

4 komentarze:

  1. Wygląda ciekawie:) choc ja jak narazie wole płynne rozświetlacze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest ta paletka niestety ostatnio nie mogę jej dorwać :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie ciekawi ta paletka, chyba jak odwiedze PL to siegne po nia :D

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**