03 sierpnia 2017

Projekt Denko!

Dzień dobry kochane !

Zakończył się kolejny miesiąc więc czas na projekt denko - zużyte produkty, czy się sprawdziły? Tego dowiecie się zaraz.
Można powiedzieć, że idę jak burza z kończeniem zalegających produktów i tak jak piszę Wam chyba w każdym poście z projektem denko - nowości cały czas czekają i ich też przybywa!
To mnie cieszy i to bardzo bo blog żyje! Jest Was coraz więcej ! I za to bardzo dziękuję! <3
Dzisiejszy projekt denko to prócz jednego produktu sama pielęgnacja! Dlatego też od niej zacznę a tego rodzynka z kolorówki zostawię na koniec.
Włosy:
Tradycyjnie ukochany od lat Gliss Kur pomarańczowa wersja
Zużyłam również duże litrowe opakowanie maski do włosów z marki Kallos - zużywałam ją bardzo długo, maska sama w sobie nie jest zła, za cenę 11 zł nie spodziewałam się cudów ale rewelacji nie było i raczej nie lubię jej ponownie. Wolę wersję z proteinami mleka.
Silver szampon do włosów blond wypłukujący żółte tony - bardzo fajny i wydajny 
Dezodoranty:
W każdym projekcie denko pojawia się kilka sztuk. I za każdym razem to piszę (wiem.. wiem) że nie mam problemu z potliwością ale lubię mieć wybór i ładnie pachnieć.
Różowy dezodorant z Nivea pojawia się zawsze i zawsze do niego wracam jak na razie mój ulubiony
Garnier jest zawsze dobry, ale niestety duszący
Nowość dla mnie z Nike dezodorant o pięknym perfumowanym zapachu, niestety długo się nie utrzymuje tak do 6 -7 h i coś co nie każdy lubi jest to tak zwany dezodorant mokry 
Pielęgnacja twarzy:
Sporo produktów bo stawiam na pielęgnację ostatnio bardzo mocno.Mamy tu kilka moich ulubionych produktów: między innymi  Ziaja pasta oczyszczające Liścia manuka , Olejek do twarzy L'Oreal nutri Gold <recenzja tu>. W końcu nie zgapiłam się i udało mi się nie wyrzucić opakowania po maseczce do twarzy z firmy którą bardzo lubię i używam regularnie Canny (polecam kupować je na promocji za ok 7 zł , bo cena regularna to jakieś 14 zł )
Krem o którym mowa będzie za kilka dni, wysoko-półkowy krem Lange Paris .
I coś do demakijażu - bardzo przyjemny płyn micelarny z Garnier wersja zielona to już kolejne moje opakowanie i wspominałam Wam kiedyś że jest podobny do Biodermy Sensibio H2O i płątki kosmetyczne, których używam od długiego czasu z Biedronki BeBeauty zarówno wersja różowa jak i zielona/niebieska jest a prawdę fajna i za małe pieniądze.
Dalej coś niekosmetycznego ale też mi się skończyło jest to odświeżacz powietrza z Home & You o zapachu świeżego prania. Na początku nie byłam do niego przekonana ale świetnie nadaje się podczas np wietrzenia pokoju aby dodać świeżości . Starczył mi na baaaardzo długo a zapłaciłam za niego na promocji jakieś chyba 7 zł
No i na koniec jedna rzecz z kolorówki, korektor który uwielbiam już od kilku dobrych lat Collection 2000 Lasting Perfection < recenzja tu>
I to by było na tyle! Dajcie mi znać, czy miałyście któryś z tych produktów i jak Wam się spisał. Zachęcam do poczytania recenzji, które podlinkowałam Wam przy sprawdzonych produktach.
Jak również obserwujcie mnie na INSTAGRAMIE !!! 
BUZIAKI!!!

5 komentarzy:

  1. Spore denko.Znam jedynie korektor Collection.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe denko! Dużo produktów sama aktualnie używam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo zużyłaś :) U mnie dziś też denko :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**