08 sierpnia 2017

RECENZJA! Sleek Highlighting Palette - Cleopatra's Kiss

Dzień dobry kochane!

Czas na kolejną recenzję! Rozświetlacze nadal królują jeśli chodzi o modę makijażową. Tak zwany "GLOW" odgrywa dużą rolę w makijażu.
Dlatego dziś kolejna paletka rozświetlaczy, tym razem dobrze znana firma Sleek Makeup, już jakiś czas temu wypuściła dwie paletki posiadające 4 odcienie rozświetlające.
Ja zdecydowałam się na tą bardziej w odcieniach szampańsko złotych i uważa to za strzał w dziesiątkę!
Kolor: Cleopatra's Kiss
Cena w Sephora 72 zł ...  cena w boots uk 9,99 funta (ja ją kupowałam w uk więc podaje również cenę, w przeliczeniu wychodzi trochę taniej niż w PL) 
Zacznijmy od tego jakie informacje możemy znaleźć na stronie Sephory o tym produkcie:
Wyjątkowa paleta rozświetlaczy do twarzy i ciała. Nadaje twarzy zdrowy i wypoczęty wygląd, tworzy wspaniały świetlisty połysk skóry. Wyjątkowa paleta rozświetlaczy do twarzy i ciała. Nadaje twarzy zdrowy i wypoczęty wygląd, tworzy wspaniały świetlisty połysk skóry. Podkreśla kości policzkowe i dodaje blasku całemu ciału.
Zacznę od opisu samej paletki, bo wygląda ona świetnie! Jest dość lekka, zamyka się magnetycznie. Wygląda bardzo ładnie i elegancko. Paltka posiada duże lusterko i w zestawie dostajemy również pędzelek. Ja osobiście takich pędzelków nie używam, ale ten wykonany jest solidnie. W środku mamy również folię ochronną z wypisanymi nazwami.
W paletce znajdziemy 4 rozświetlacze - dwa kremowe i dwa pudrowe. 
Konsystencja - jeśli chodzi o rozświetlacze kremowe, mają bardzo przyjemną konsystencję. Są miękkie, dobrze napigmentowane i łatwo sie je aplikuje na twarzy. Pudrowe również mają dobrą pigmentację, aczkolwiek tutaj podczas nabierania musimy uważać żeby się za bardzo nie pokruszyły na boki. Konsystencja jest dość mocno pudrowa i mimo iż są prasowane i zbite podczas nakładania na pędzel widać że się osypują na boki. 
Pigmentacja- jak pisałam wyżej bardzo ładna. Możemy tym produktem uzyskać efekt naturalny ale również bardzo mocy, w zależności kto co lubi. Odcień zwłaszcza złota jest bardzo wyrazisty. 
Blask - skóra wygląda pięknie, ładnie się błyszczy. W przypadku rozświetlaczy kremowych możemy uzyskać na prawdę bardzo ładną odbijającą światło taflę na twarzy.
Trwałość - jest zadowalająca. Spokojnie utrzymają się cały dzień na twarzy ale też nie ma problemu z ich zmywaniem. 
Zaproszę Was na Instagrama tam wrzuciłam filmik z przedstawieniem kolorów i tego jak odbijają światło. 

Dajcie mi koniecznie znać co sądzicie! 
BUZIAKI

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta paletka rozświetlaczy i wygląda na bardzo drogą :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się prezentuje ta paletka!

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**