11 sierpnia 2017

RECENZJA ! Szmatka muślinowa

Hej kochani!
Dzisiaj szybki post o ściereczce do mycia twarzy. Czy to dobry sposób na mycie twarzy? Czy dokładnie twarz oczyszcza? Zaraz się dowiecie :)
Muślinowa ściereczka do twarzy, ja swoją kupiłam akurat w The Body Shop, aczkolwiek bez problemu dostaniecie ją w drogeriach internetowych i niektórych sklepach stacjonarnych innych firm.
Cena: 15 zł
Skład: 100% bawełna - można prać ręcznie

Zacznijmy standardowo od kilku słów od producenta:
Ściereczki muslinowe to świetny sposób na delikatne, a jednocześnie dogłębne oczyszczenie skóry z makijażu i wszelkich zanieczyszczeń. Regularne używanie pozwala na pozbycie się niedoskonałości i zaskórników bez użycia drażniących skórę pellingów. Poprawiają również krążenie w skórze twarzy, dzięki czemu wszelkie kremy wchłaniają się o wiele lepiej. Szmatkę należy zwilżyć ciepłą wodą i odcisnąć. Następnie umyć twarz z użyciem ulubionego żelu do twarzy wykonując kuliste ruchy. Opłukać twarz letnią wodą, by zamknąć pory. Wykonana w 100 % z bawełny.
Jak widzicie ściereczka jest wykonana ze 100% w dotyku z jeden strony jest delikatna, ale z drugiej strony czujemy jej strukturę. 
Ale przejdźmy do samego działania. Dużo kiedyś czytałam o tego typu ściereczkach do czyszczenia twarzy, pierwotnie chciałam zakupić cały zestaw z Liz Earle niestety podczas mojej ostatniej wizyty w Wielkiej Brytanii nie udało mi się go dostać, dlatego też zdecydowałam się na tą. 
Szmatka łatwo wchłania wodę i jest delikatna dla skóry. Dzięki niezbyt zbitej strukturze podczas mycia złuszcza naskórek i go usuwa, oczywiście robi to w delikatny sposób dlatego nie podrażnia skóry. Co mi osobiście się podoba, bo używając tylko żelu do twarzy mogę zrobić delikatny peeling w jednym. A jak ton po peelingu faktycznie kremy, czy też serum bo używam szmatki głównie wieczorem wchłaniają się znacznie lepiej. 
Myślę, że to dobry sposób na mycie twarzy i na pewno delikatny oraz skuteczny. Zwłaszcza że za 15 zł kupujemy ściereczkę, którą możemy wyprać i długo używać bez obaw.
Czyszczenie:
Super sprawą odnośnie tej ściereczki, jest fakt że możemy ją bez problemu wyprać ręcznie odłożyć na kaloryfer do wyschnięcie i używać codziennie bez żadnego problemu. Ja też tak robię. Po prostu po umyciu twarzy nalewam na ścierkę odrobinę płynu, "piorę" a w zasadzie przepieram ręcznie i wywieszam na kaloryfer. Używam szmatki do mycia twarzy, nie do zmywania makijażu więc te zabrudzenia nie są duże i łatwo schodzą. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**