13 listopada 2017

RECENZJA! Bioliq PRO serum intensywnie rewitalizujące z kawiorem

Hej kochani!

Zapraszam dziś na kolejną recenzję. Tym razem nie kolorówka a produkt pielęgnacyjny z firmy Bioliq PRO.
Tak jak widziałyście po tytule jest to serum rewitalizujące z kawiorem.
Cena: ok 30 zł za 30 ml

Zacznę standardowo od obietnic producenta:
Innowacyjne dermokosmetyki Bioliq są zaprojektowane specjalnie dla indywidualnych potrzeb kobiet każdej kategorii wiekowej.Dermokosmetyki Bioliq bazują na naturalnych substancjach czynnych pozyskiwanych metodą ekstrakcji, która zapewnia zachowanie wyjątkowych właściwości tych substancji.
Sposób użycia: Przy pomocą pipetki nałóż kilka kropel kosmetyku na opuszki palców lub bezpośrednio na oczyszczoną skórę. Wklep w buzię i poczekaj, aż substancja się wchłonie. Następnie możesz nałożyć krem. Stosuj rano i wieczorem. 


Zacznę od tego, że produkt kupujemy w szklanej buteleczce z pipetą. Jest to wygodny sposób aplikacji. Producent sugeruje aby serum używać rano i wieczorem, ja jednak wolę go używać na noc, wtedy jak wstaje to skóra jest bardzo ładna i wypoczęta.
Zgodnie z zaleceniami wklepuję produkt w twarz i przyznaję, że jest to dobra metoda bo dzięki temu pobudzamy naszą skórę i lepiej się on wchłonie.
Zapach ma bardzo delikatny i nie inwazyjny.
Wchłania się szybko i nie lepi. A przyznaję, że tego się najbardziej obawiałam. Bo przy takich produktach często się to zdarza. Jednak konsystencję ma dość lejącą i wchłania się ładnie.
Daje lekkie uczucie chłodu na skórze i jest ona ładnie nawilżona.
Z efektów jestem bardzo zadowolona! Skóra jest gładka, sprężysta i wygląda na wypoczętą.
Podsumowując bardzo przyjemny produkt i stosunkowo za niewielką cenę. Ja go kupiłam w SuperPharm na jakiejś promocji więc zapłaciłam jeszcze mniej. Ale uważam, że nawet w cenie regularnej jest jej warty.
Myślę, że do niego wrócę ;)
Dajcie znać co Wy o nim sądzicie i czy miałyście już z nim styczność. Może macie inne serum do twarzy, które jest warte polecenia? 
BUZIAKI!

24 komentarze:

  1. Nie mialam go ale kosmetyki Bioliq bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam tylko raz serum z Avonu i podobała mi się ta forma, czas spróbować coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie chciałabym go wyrpóbować hihi:)) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go chyba dwa razy- całkiem przyzwoity produkt ale znalazłam lepsze, więc odszedł w zapomnienie i raczej już do niego wracać nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze fajnie jest spróbować czegoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze zadniego kosmetyku bioliq choć często widzę reklamy tej marki w tv

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam to serum, testowałam i bardzo polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzą mi się z reklamą w tv, ale myślę że warto spróbować, tym bardziej że cena nie jest wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o wydaje się fajny, miałam kiedyś jakieś serum/krem tej firmy i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  10. Marka ta dużo się reklamuje w TV - kosmetyki wyglądają fajnie i reklamy mnie zachęcają, ale o dziwo jeszcze na nic się nie skusiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna aplikacja i dobre efekty tak więc produkt idealny dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mam ochotę na ten produkt.. tylko mam tyle podobnych produktów w zapasie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja teraz kończę serum chia Bioline :) Też całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że polubiłabym się z tym serum, jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mialam z nim styczności jeszcze, ale musi 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. 30 zł za 30 ml to bardzo dużo - nie wiem czy mogę wkleić link ale w aptece Melissa jest za 16 zł ( https://www.apteka-melissa.pl/produkt/bioliq-pro-intensywne-serum-rewitalizujace-30-ml,3892.html )

    OdpowiedzUsuń
  17. Super recenzja :) widziałam go ostatnio w sklepie i chyba się skuszę na zakup zwłaszcza, że u wielu dziewczyn się sprawdza i jest w przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cena w miarę ok.Produktu nie miałam więc i nie znam.Firmę kojarzę :) Może kupie kiedyś i na sobie wy testuję ;)

    Obserwuję :) I zapraszam w wolnej chwili do siebie :)
    Miłego wieczorku ;-)
    Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post, Twój blog jest bardzo wdzięczny
    H&G

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te serum, ahhh! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam go, ale jak skład będzie dla mnie ok to chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda ciekawie. Ja już mam swoje ukochane serum, jest niestety o wiele droższe :/ ale za to rano używam oleju ze słodkich migdałów i też po wchłonięciu skóra w ogóle się nie świeci. Powiedziałabym nawet, że skóra po takim zabiegu jest o wiele bardziej matowa! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam zamiar wypróbować to serum. Skoro się sprawdza to tym bardziej chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**