16 lipca 2018

SUMMER BLOG day 16 weekend w Trójmieście - ZOO - fotorelacja

Hej kochani !

Jakiś czas temu wybraliśmy się do Trójmiasta na weekendową wycieczkę. Wiem, że lubicie jak wrzucam Wam zdjęcia z wyjazdów i polecam miejsca w którym byliśmy to dzisiaj zapraszam Was na wycieczkę do Trójmiasta właśnie.
Nie będę ukrywać, że miejsce to bardzo dobrze mi się kojarzy i jestem w nim dość częstym gościem. Lubie ten klimat i pozytywne wibracje :D

Zaczniemy od Gdańska. Starówka jak zawsze piękna ale i też zatłoczona.
Na obiad weszliśmy w sumie do przypadkowej restauracji na uczoczu i okazał się to być strzał w 10!
Po tylu latach odwiedzin Gdańska, wkońcu wybraliśmy się do ZOO w Oliwie.
Sopot - tu chyba wiele mówić nie trzeba. Plażowanie, jedzonko i wieczorne wyjście na miasto jak zawsze w pozytywnej atmosferze.
Na koniec naszego wyjazdu szybka wizyta w Gdynii Orłowo, wejście na klify, pyszny obiadek i wracaliśmy do domu.
Mam nadzieję, że ta mała fotorelacja się Wam spodoba ;) Dajcie znać czy też lubicie jeździć nad polskie morze i jakie miejscowości najczęściej wybieracie :)
BUZIAKI

1. Cudowne zdjęcia, nigdy nie byłam w Gdańsku, ale widzę, ze jest warty uwagi.

2. Uwielbiam odwiedzać zoo, spotkanie z niecodziennym zwierzętami jest super

3. Świetne zdjęcia. Ja jeszcze nie miałem okazji być w Gdańsku pomimo zaproszeń wielu znajomych. Eh muszę się w końcu odważyć :)

1. Koniecznie się wybierz :) jest tam masa inspiracji

4. super zdjęcia, fantastycznie spędziliście ten czas. My zamierzaliśmy w weekend udać się do ZOO w Płocku ale się nie udało przez deszcz

5. Ja w Gdańsku byłam kilka razy, ale tylko przejazdem. Widzę jednak że warto odwiedzić to miasto, zdjęcia są przepiękne :)

6. My się wybieramy, jak co roku, do zoo w Krakowie. :)

1. Tak jeszcze nie byłam ale na pewno się wybiore kiedyś! Daj koniecznie znać jak się podobało

7. jak tutaj pięknie... nie znałam tego miejsca z tej strony.
    Obserwuję i zapraszam do mnie!

1. Dziekuje bardzo! :) miejsce na pewno warte odwiedzenia ;)

8. Muszę koniecznie wybrać się w to miejsce.

9. uwielbiam wypady do zoo. musze tez i to odwiedzic

10. Cześć
    Witam cię serdecznie w ten piękny lecz deszczowy wtorkowy dzień 🙋

Spoglądam właśnie przez swoje okno i czekam na mobilny sklep na kółkach hahaha

Mamy już prawie 12:00 a faceta z chlebem ciągle brak za niedługo obiad a ja jeszcze nie mam chleba i bułeczek 😄

Takie patrzenie niesie też ze sobą radość bo mogę oglądać jak deszcz spada na moje piękne słoneczniki a kropelki deszczu lekko spływają po płatkach 🌻

Byłam w Gdańsku w zeszłym roku Naprawdę jest to bardzo klimatyczne miasto i ma dużo do zaoferowania 😊

pozdrawiam cię bardzo serdecznie Życzę ci przyjemnego dnia i mnóstwo fajnych chwil 🍀

💁 odnowionaja.blogspot.com

Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

Pozdrawiam serdecznie Sylwia

11. takie wycieczki to lubię, super pozwiedzać

12. Ale piękne zdjęcia! Byliśmy ostatnio w Gdańsku z okazji Opene'ra. Najpierw pogoda była fatalna, a potem zaczęły się koncerty i przez to nic nie zwiedziliśmy.

1. Tez miałam sie wybrać na Openera ale niestety praca zatrzymała na miejscu ;)

13. OOO moje miasto <3. Zoo akurat mi się nasze średnio podoba i widzę, że w spore byłaś ;)

1. Zoo przyznaje ze jest ogromnee i spedzilismy w nim dosłownie cały dzien ;) niektore zwierzaczki moglyby byc bardziej dostepne dla oka np lwy i lwice ;)

14. Ja byłam tylko w Sopocie, pozostałe miasta są dopiero na liście do zwiedzania ;) Lubię zwiedzać miasta, zawsze odpocznę i jednocześnie trochę sobie zobaczyć :)

15. Nie wiedziałam, że w Gdańsku jest Zoo! Planujemy z mężem wypad do Krynicy Morskiej, a stamtąd do Gdańska już niedaleko, więc może się wybierzemy :D

1. No coś ty! :D koniecznie się wybierzcie w takim razie. Ja byłam już tysiące razy w Gdańsku ale zawsze od ZOO bylo nam nie po drodze :) ale ciesze sie ze wkoncu sie wybralismy :)

16. My wybieramy się do Gdańska za rok :* Z pewnością wybierzemy się do zoo :*
    Buziaki .

17. Mój mąż pochodzi znad morza, jadąc do teściów odwiedzamy np Międzyzdroje Super fotorelacja :)

18. Uwielbiam morze i zawsze czekam na wakacje by tam jechać.

19. Dawno nie byłam w tamtych rejonach a Gdańsk bardzo lubię.

20. Jakie piękne zdjęcia ! Ja nie wyobrażam sobie wakacji bez wyjazdu nad polskie morze, od kilku lat jesteśmy co roku w Kołobrzegu i pod koniec sierpnia odwiedzamy Władysławowo <3

21. Oj jak wspaniale pooglądać takie zdjęcia. Ja w tym roku niestety bliżej morza raczej się nie wybiorę, ale za rok na pewno odwiedzę Trójmiasto :)

22. My mamy właśnie w planach wybrać sie do zoo, ale do Warszawy, bo mamy tak bliżej :)

23. Kocham Trójmiasto ! Przepiękne zdjęcia, super jakość!

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)