, , , , , , ,

Every-Pretty dresses for the carnival / sukienki na karnawał


Witajcie kochani!
Zaczynamy sezon karnawałowy i część z Was zaraz będzie miała swoją 100 dniówkę. Pomyślałam, że to świetna okazja aby wspomnieć Wam o sklepie internetowym, w którym możecie zamówić piękne sukienki. W poście przedstawię Wam tylko kilka propozycji a po więcej modeli zachęcam Was do odwiedzenie Ever-Pretty.
Karnawał i bal maturalny to czas, w którym chcemy wyglądać zjawiskowo i wyróżniać się z tłumu, dlatego moje pierwsze propozycje to wieczorowe sukienki w czerwonym kolorze.

Hello, beautiful friends!
We are starting the carnival season and some of you will soon have your prom bal. I thought it is a great opportunity to mention you an online store where you can order beautiful dresses. In the post I will present you only a few suggestions and for more models I encourage you to visit Ever-Pretty.
Carnival and prom is the time in which we want to look phenomenal and stand out from the crowd, that's why my first proposals are sexy red evening dress.




Druga propozycja kolorystyczna, która świetnie sprawdzi się na specjalne okazje to niebieski. Na stronie znajdziecie przepiękne modele i odcienie niebieskiego. Ja sama bardzo lubię ten kolor i uważam, że zwłaszcza dla blondynki pasuje on idealnie.

The second color proposal, which is perfect for special occasions, is blue. On the site you will find beautiful models and shades of sapphire blue evening dress. I like this color very much and I think that especially for the blonde it fits perfectly. 


Na stronie mamy duży wybór długich, wieczorowych sukienek. Znajdzie się coś klasycznego ale także z elementami błyszczącymi dla ty z Was, które będą chciały trochę zaszaleć.
Jestem bardzo ciekawa jak podobają się Wam mojej propozycje i czy widzicie tu jakaś sukienkę dla siebie? Mi się one bardzo podobają!
BUZIAKI
On the site we have a large selection of long, evening dresses. There will be something classic but also with shiny elements for you, who will want to go a little crazy.
I am very curious how you like my suggestions and do you see a dress for yourself here? I like them very much!
KISSES



Share:
Read More
, , , , , , , , , ,

Ulubieńcy roku 2018 - makijaż

Witajcie moi drodzy!
Oczywiście standardowo na początku roku nie może zabraknąć dwóch podstawowych postów związanych z podsumowaniem 2018 r. – czyli czas na ULUBIEŃCÓW!
Aby Was tutaj nie zanudzić podzielę ten post na dwie części i w dzisiejszej będzie część makijażowa a dalej będzie pielęgnacja.
Baza pod makijaż: W tym roku prawie codziennie używałam różowej bazy z Lirene. Bardzo ładnie niweluje ona rozszerzone pory, wygładza skórę i dobrze trzyma się na niej makijaż.
Podkład: szczerze przyznam, że nie sądziłam, że tak się stanie, ale bardzo polubiłam się z podkładem Rimmel Wake me up , którego latem zużyłam do ostatniej kropli i na pewno do niego wrócę. Ma on naturalne i lekkie wykończenie, zawiera SPF. Podoba mi się efekt jaki daje na mojej buzi. Na lato jak znalazł – tylko teraz kupie o ton ciemniejszy, aby bardziej pasował do opalonej skóry.
Zauroczyły mnie też totalnie produkty z Lily Lolo <więcej czytaj tu>
Korektor: kupiony całkowicie przez przypadek na spróbowanie okazał się być naprawdę bardzo fajny! Mowa tu o Bourjois Healthy mix, ma ładny kolor, jest lekki, ale dobrze kryjący i fajnie rozświetla okolice oka dając naturalny efekt.
Konturowanie: tutaj trochę się powtórzę ale nie mogę nie wspomnieć o tych dwóch produktach, ponieważ używam ich naprzemiennie już od ponad roku. Są to bronzery Sephora + Wibo 3steps to perfect face <recenzja>. W Wibo mamy 3 produkty: bronzer i rozświetlacz robi świetną robotę i przyznaje, że róż też mi odpowiada aczkolwiek nie jestem jakąś bardzo mocno miłośniczką róży dlatego też do swoich ulubieńców roku go nie zaliczam.
Paletka cieni: jak wiecie w tym roku postanowiłam troszeczkę bardziej podszkolić się z makijażu i bardzo przydatne w tym roku były mi dwie paletki. Zarówno ich kolorystyka jaki pigmentacja są naprawdę świetne i bardzo dobrze mi się z nimi pracuje. Pierwsza to ZOEVA Caramel Melange <prezenatcja>  a druga MUR Velvet Rose.
Brwi i rzęsy: totalne odkrycie tego roku i uważam genialny produkt do podkreślania brwi za naprawdę niewielkie pieniądze dający świetny efekt to mascara do brwi z Delia Cosmetics <recenzja>.  A na rzęsach pół roku była mascara z L'Oreal Volume milion lashes a drugie pół roku Bourjois Twist up the Volume. Obie świetnie napigmentowane ze dobrze rozczesującymi szczoteczkami.
Usta: W 2018 r. szczególnie wyróżniły się dwa produkty. Pierwszym jest pomadka błyszcząco nawilżająca z Fenty Beauty + oraz totalny hit i całkowicie niezniszczalna pomadka która trzyma się na ustach przez kilkanaście godzin przy piciu i jedzeniu, gadaniu i całowaniu to maybelline Dream Velvet ! Jestem w niej totalnie zakochana – zarówno, jeśli chodzi o trwałość jak i ten kolor.
Jeśli chodzi o akcesoria do makijażu to tutaj również dwa produkty a mianowicie gąbeczką z Real Techniques której używałam w tym roku o dziwo częściej niż beauty blendera oraz pędzelki z marki Zoeva.
Dajcie znać jakich produktów Wy najczęściej używałyście w zeszłym roku, jeżeli chodzi o makijaż no i oczywiście już zapraszam Was na kolejny post, w którym przyjrzymy się trochę bardziej mojej pielęgnacji 2018r!
BUZIAKI
Share:
Read More
, , , ,

Postanowienia noworoczne

Dzień dobry kochani!
Czy stwierdzenie " Nowy rok - nowa JA" prześladuje Was w mediach społecznościowych tak samo jak mnie? Przyznaje szczerze, że u mnie jest całkiem przeciwnie - Nowy rok Stara JA i całkiem nowe plany oraz wyzwania :)

W nowy rok weszłam z dużą dawką pozytywnych myśli i mimo iż rok zaczął mi się pracowicie od pierwszych jego dni to mam nadzieję, że zaowocuje to na przyszłość i będzie to droga którą już będę kroczyła.
Tak jak w zeszłym roku nie robiłam sobie postanowień - bo wiedziałam że ich nie spełnię, tak  w tym postanowiłam trochę bardziej spiąć poślady i zrobić coś więcej!
I tak jak wiem, że ograniczenie słodyczy będzie bardzo ciężkie :D tak myślę, że resztę moich postanowień na ten rok uda mi się zrealizować.
W tym roku podeszłam do sprawy bardziej realnie i stwierdziłam, że ma być to połączenie przyjemnego z pożytecznym a nie katowanie się wyrzeczeniami.
I to samo radzę Wam :)
A oto moja lista:
Specjalnie zrobiłam ją w takiej formie, ponieważ pod koniec roku będę chciała ją zweryfikować i odhaczyć to co udało się zrealizować.
Myślę też, że w zależności od obrotu sytuacji w tym roku lista ta może delikatnie ulec zmianie lub się rozbudować :) zobaczymy co czas przyniesie. \
Dajcie koniecznie znać czy Wy też spisałyście lub po prostu postawiłyście sobie w tym roku jakieś cele/ postanowienia. Jestem bardzo ciekawa co chciałybyście osiągnąć w tym roku!

Jeszcze raz rzyczę Wam wszystkiego dobrego i dużo uśmiechu na caaaaluteńki rok!
BUZIAKI
Share:
Read More
, , , , , , , , ,

Co dostałam na święta?

Dzień dobry kochani!
Jak wszyscy to wszyscy! Bo widziałam, że u większości z Was już pojawiło się podsumowanie zarówno noworoczne, jak i świąteczne. Dlatego i ja postanowiłam pokazać Wam, co w tym roku znalazłam pod choinką. 
Nie było może tego jakoś mega dużo ale znalazło się kilka perełek, o których chciałam wspomnieć.
O słodyczach myślę, że dużo nie będę się rozpisywać - bo moi bliscy doskonale wiedzą że je uwielbiam! I zawsze dostaje ich całą masę. Chciałabym tylko Wam opowiedzieć o czarnym dużym pudełku ze złotą choinką i ozdobami, znajdującym się po prawej stronie zdjęcia, ponieważ w nim jest raj dla każdego słodyczomaniaka!
Pudełko jest sporych rozmiarów i prawie w całości wypełnione jest przeróżnymi słodyczami. 
Z kolejnych większych rzeczy na pewno zauważyłyście po lewej stronie choinki torebkę a za nią jeszcze jeden worek, którym także znalazłam torebkę. Więc w tym roku znalazły się dla mnie aż dwie torebki. Ta czarna którą widzicie jest z Zary a druga jest Granatowa z czerwonymi wstawkami z Tommy Hilfiger – jej zdjęcie pojawiło się na Instagramie (więc jeśli jeszcze mnie tam nie obserwujecie to zachęcam gorąco).
Do torebki dostałam także małą kosmetyczkę z Witchen.
Jak na blogerkę beauty przystało, nie mogło zabraknąć oczywiście kosmetyków! Tutaj jedna z największych perełek to oczywiście Paletka cieni z Huda Beauty wersja Rose Gold. To przyznaje się jest taki mały prezent ode mnie dla mnie :D .  Do tego znalazło się kilka produktów pielęgnacyjnych z firmy i Yves Rocher i Sephory.
Wśród prezentów znalazły się także gadżety z Pandory w tym jedna zawieszka w kształcie korony z kryształkami. Swoją drogą, która z Was też zbiera charmsy z Pandory? Dajcie znać w komentarzu!
Mój prywatny mikołaj w tym roku się spisał i pozwolił mi skreślić jedną rzecz z mojej wish listy. Do kolekcji zapachów trafiły dwa nowe maleństwa. Pierwszy to w sumie nie takie maleństwo – ale zapach, który chodził za mną od bardzo dawna czyli Marc Jacobs DASY, a drugi to Jennifer Lopez i elegancki flakonik Enduring Glow.  
Resztę drobiazgów możecie zobaczyć na zdjęciach. Jak Wam się podobają?   
Pochwalcie się koniecznie, co znalazło się w tym roku pod Waszą choinką. Byłyście grzeczne? D Jestem bardzo ciekawa! Ja ze swoich prezentów jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję że moi bliscy z tego co dostali ode mnie również :)
BUZIAKI
Share:
Read More
, , , ,

Podsumowanie 2018 roku

Dzień dobry kochani i przede wszystkim SZCZĘŚCIA W NOWYM ROKU!

Długo zastanawiałam się nad tym jakim postem zacząć ten nasz nowy 2019 rok i stwierdziłam, że najlepszą opcją będzie konkretnie podsumować poprzednich 365 dni.
Rok ten był dla mnie naprawdę intensywny i wprowadził sporo zmian. Zapraszam Was serdecznie do obserwowania mnie na Instagramie - tam dzieje sie bardzo dużo <3 
Zaczął się od zmiany pracy i tworzenia wszystkiego na nowo. Oraz od balu Hollywood jakim nowa firma nasz przywitała.
Dla życia prywatnego także nastały większe zmiany i mam nadzieję, że w tym roku ten stan już nie ulegnie zmianie, chyba że tylko na lepsze <3
Nie obyło się bez wyjazdów nad nasze ukochane morze – oczywiście majówka w trójmieście, pyszne jedzenie i odwiedziny w gdańskim ZOO. Tyle lat jeździłam do trójmiasta, nawet mieszkałam tam przez jakiś czas a nigdy wcześniej ZOO nie odwiedziłam, więc tym bardziej się cieszę, że teraz się to udało. Zapraszam Was na szerszą relację <TU> 
Idąc dalej według kalendarza było kilka profesjonalnych sesji zdjęciowych.
Plus zabawa modą – i myślę, że w tym roku chciałabym trochę bardziej tą sferę modową na blogu rozwinąć. Zobaczymy jak mi to wyjdzie :D kilka postów ze stylizacjami < TU, TU i TU :D >
Urlop w tym roku wyjątkowo spędziłam w Polsce, również nad morzem, ale tym razem wybraliśmy Kołobrzeg i okolice.
Nie mogło się obyć w tym roku bez zakupów kosmetycznych – oczywiście :D
Odkryliśmy też wiele ciekawych miejsc na naszej mapie kulinarnej oraz nowych smaków <3
No i doczekałam się miejsca na nową toaletkę. Zmieniłam w tym roku lekko wystrój mojego pokoju – dokupując szafę i szufladki do blatu aby stworzyć swoje małe miejsce na kosmetyki i udało się.
Na Instagramie macie zapisaną relację z porządków :)
Byliśmy także na weselu .Zabawa do samego rana!
Później były moje urodziny, oczywiście znajomi nie zawiedli i także miło spędziliśmy czas. Moja bransoletka z Pandory wzbogaciła się o piękne serduszko.
Pod koniec roku postanowiłam także trochę bardziej podszkolić się z makijażu i poszłam na kilkudniowy kurs do Akademii Wizażu – myślę, że różnica jest zauważalna i makijaż mimo iż bardziej skompliwkoany to zajmuje mi mniej czasu.
Spacery stały się naszą weekendową tradycją.
W grudniu zaczęły się jarmarki świąteczne. Udało nam się wybrać na dwa. Jeden w Poznaniu a drugi w Bydgoszczy <relacjęmacie tu>
Święta spędziłam w domu
Ostatni dzień roku, zaczął się dla nas dość nerwowo.. ale na szczęście  jego zakończenie było dużo lepsze i troszeczkę poprawiło mi humor.
Rok był dla mnie naprawdę intensywny i wiele się w nim działo i mam nadzieję, że następny będzie jeszcze bardziej pozytywny i jeszcze bardziej produktywny.
Napiszcie mi koniecznie w komentarzu co fajnego przydarzyło Wam się w 2018 r. i co najmilej będziecie z tego roku wspominać!
BUZIAKI

Share:
Read More